DC motor rpm styring med PIC16F84A! Kode nødvendig

T

thecall

Guest
nogen plz give mig koden til DC motor styring med PIC16F84A plz upload koden og kredsløbsdiagram PLZ hellppppppp

Brug ikke den gamle 16F84, en 16F628 er en moderne erstatning og har en hardware PWM modul gør enkel motor hastighedskontrol trivielt.

Bare besøge mikrochip og have kig på application notes. Der er masser af ting på motorstyring!

Her er et projekt, jeg arbejder på. Jeg kan give dig den skematiske og HEX fil, for kode jeg kan hjælpe dig til at skrive din egen: wink:

nogen plz uploade hele projektet ............. det kommer til at være en stor fordel for mig

[Quote = thecall] nogen plz uploade hele projektet ............. det kommer til at være en stor fordel for mig [/quote] Lyder som skolearbejde. Den 16F84 er dårligt egnet til motorstyring, bruge en PIC med PWM i stedet. PS ingen gør dig en tjeneste ved at gøre dit hjemmearbejde for dig.

PS Husk at en søgning, før du sender, jeg har set og selv postet hele detaljer om hvad du krævende ganske tidligere ... bare søge ud, og du vil finde det ... Med venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back