dc script om Ethernet MAC IP-CORE

T

tavidu

Guest
Hej alle, jeg designe Ethernet MAC IP-kerne, som understøtter 1000M/100M/10M/TBI mode. Der er mange ure i mit design. I deifferent tilstand er anderledes ur der benyttes, så jeg bruge flere MUX til ur valg. Men jeg er ikke sikker med min systhesis & STA script om ur MUX. Alle kan hjælpe mig? eller indsæt din syntese script af MAC IP-CORE.

Det synes svært. i en af vores virksomhed projekt, vi også bruger mux til at vælge uret ved at registrere value.but ud ur ikke mere end 150 MHz. du designe støtte 1Ghz, så hurtig hastighed.

Til syntese, du måske nødt til at bruge den hurtigste ur til at begrænse dit design. For STA, du måske nødt til at skrive forskellige script for hver uret for at passere MUX. Du er nødt til at være mere opmærksom på dit design, når du skifter uret i flyvende

Hej, jeg har netop afsluttet et projekt som dette. Mine erfaringer omkring dette er: 1. med GE@1.25 MHz, bør du anvende interne SERDES 2. Du kan ikke bruge et stort ur interval på 1 port, fordi der ikke er SERDES at give dig en så bred ur rækkevidde. Du skal dele dit design i 2-port type: 1 for 531.05MHz & 270MHz og 1 til 1,25 GHz 3. For 531.05MHz & 270MHz, i DC, skal du indstille uret = 500; i STA, kan du indstille MUX at have 2 caseanalyse på hver af disse frekvenser. Hope ths hjælp:)

Jeg tror, det har brug for en hård makro til at modtage data, i undersøgelsesperioden ikke har brug for så hurtigt, og det hårde makro, du har brug for design og kontrollere brugen krydderi, og ip bare nødt 1000M / 8 eller 1000M/16. ved den måde, er det io af 1000M meget hårdt design.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back