dc spændingsforsyning problem

H

hodahussein

Guest
Hej Jeg har jævnspænding kilde ændring fra 90 volt til 30 V DC jeg har brug for at løse denne spænding på 24 jævnstrøm, så jeg søge om spænding regulator som LM78XX familie, men jeg fandt LM7824 og det har max input 40 volt, jeg også design Zener kredsløb men jeg har brug for til 2A i ud ud, så vi er nødt til at bruge modstanden 120watt, så det ikke er praktisk. Jeg kender den bedste måde at bruge PWM "DC til DC konverter", men jeg søge om billig løsning og enkel, så havde nogen brug eller kender regulator eller nogen simpel praktisk kredsløb? vente din hjælp til vigtigheden tak

www.national.com Kig på Simple Switcher produkter. Også bruge deres WebBench værktøj, det vil tage dit design input krav og konstruere en potentiel kredsløb for dig (burde give dig en del numre og alle).

hej ok jeg allerede har fundet dette web sidde før i løbet af undersøgelsen, men denne løsning omfatter IC [SMD] og ud ud nuværende lille sammenlignet med, hvad jeg har brug for [2A] så, jeg har brug for praktiske løsning virkelig sådan som LM78xx familie eller andre vente dit svar reg,

For Vin = 30-90V, og Vout = 24V @ 2A, kalder WebBench ud LM5116. Værktøjet siger, at det kan bruges op til 20A design. Er du på udkig den aktuelle håndtering af controlleren IC selv? Hvis det er tilfældet, er jeg ikke overrasket over, at ville være små, da de inductor og FET skifter håndterer hovedparten af strømmen. Den registeransvarlige bare sanser udgangsspænding og justerer intermittens af FETs at holde udgangsspændingen på 24V.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back