DCDC design spørgsmål

T

tonywai

Guest
Hej Alle
Jeg studerer sorteper DC / DC nu.
For spænding kontrol PWM, nogle papirer indføre typeII og typeIII kompensation.Men når jeg studere nogle databladet gerne TI's TPS62300, TPS65023 ...
Det ser der ikke er nogen ydre kompensation RC med spænding betjeningsmåde.

Kan nogen give mig en idé om, hvordan man kan opfylde denne erstatning?Intern kompensation RC vil koste stort område, og det også nævne, at feedforward kompensation.Betyder det, Hældningen af PWM forpladshandling ændringer med input spænding?

Tak!

Tony

Hvis du ikke se den eksterne RC derefter skal det indre.For DC-DC vi skal have kompensation for at gøre produktionen stabil.Om feedforward erstatning,
det er at tilføje en nul og en pol ved at tilføje et feedforward cap fra ud sættes FB.

BR,

Den feedforward komponent De nævnte anvendes til Bly (PD) compensator, således at forbedre din fase margin.Læs venligst pp 348

9.5.1 Bly (PD) compensator

Fundamentals of Power Electronics ved RW Erickson ...

Du kan få bogen på:

http://www.ieeeclub.org/inc/sdetail/791?xtr=erickson

takket drming jeg har fået bogen!
takket harrytrinh men jeg vil gerne vide, hvordan man kan opfylde det indre kompensation, BTW, på databladet Jeg kan ikke finde den CFF mellem FB og output.

Hej,

for spænding mode PWM kontrollere kompensation rc vil altid indeni.fordi den fælles landbrugspolitik er ikke stor.

ths.

Kære alle,

For nuværende tilstand sorteper konverter, hvordan man udformer fejlen forstærker?

Hi mycelldevice
for 10uh L 10uF C Fz er ca 15KHz
kompensation nul bør være mindre end 15Khz
RC = 10 ^ -5
hvis R = 500k C = 20pF, og i type II og type III nul bør være 1 / 10 af Fz.
Jeg tror ikke, det kan blive integreret.

Den hårde del for stærk markedsposition er støj genereret af strømforsyningen selv.Jeg bruger Metalarmering stadig har nogle støj lækker.Skrappe til at kæmpe, og det er i hvert enkelt tilfælde.