DCDC design spørgsmål

T

tonywai

Guest
Hej Alle
Jeg studerer sorteper DC / DC nu.
For spænding kontrol PWM, nogle papirer indføre typeII og typeIII kompensation.Men når jeg studere nogle databladet gerne TI's TPS62300, TPS65023 ...
Det ser der ikke er nogen ydre kompensation RC med spænding betjeningsmåde.

Kan nogen give mig en idé om, hvordan man kan opfylde denne erstatning?Intern kompensation RC vil koste stort område, og det også nævne, at feedforward kompensation.Betyder det, Hældningen af PWM forpladshandling ændringer med input spænding?

Tak!

Tony

Hvis du ikke se den eksterne RC derefter skal det indre.For DC-DC vi skal have kompensation for at gøre produktionen stabil.Om feedforward erstatning,
det er at tilføje en nul og en pol ved at tilføje et feedforward cap fra ud sættes FB.

BR,

Den feedforward komponent De nævnte anvendes til Bly (PD) compensator, således at forbedre din fase margin.Læs venligst pp 348

9.5.1 Bly (PD) compensator

Fundamentals of Power Electronics ved RW Erickson ...

Du kan få bogen på:

http://www.ieeeclub.org/inc/sdetail/791?xtr=erickson

takket drming jeg har fået bogen!
takket harrytrinh men jeg vil gerne vide, hvordan man kan opfylde det indre kompensation, BTW, på databladet Jeg kan ikke finde den CFF mellem FB og output.

Hej,

for spænding mode PWM kontrollere kompensation rc vil altid indeni.fordi den fælles landbrugspolitik er ikke stor.

ths.

Kære alle,

For nuværende tilstand sorteper konverter, hvordan man udformer fejlen forstærker?

Hi mycelldevice
for 10uh L 10uF C Fz er ca 15KHz
kompensation nul bør være mindre end 15Khz
RC = 10 ^ -5
hvis R = 500k C = 20pF, og i type II og type III nul bør være 1 / 10 af Fz.
Jeg tror ikke, det kan blive integreret.

Den hårde del for stærk markedsposition er støj genereret af strømforsyningen selv.Jeg bruger Metalarmering stadig har nogle støj lækker.Skrappe til at kæmpe, og det er i hvert enkelt tilfælde.

interne kompensation er næsten samme som den eksterne kompensation.Loop stabilitet spørgsmål

er du nødt til at se låsen op spørgsmål for magt MOS på grund af den enorme strøm.

peterwang wrote:

er du nødt til at se låsen op spørgsmål for magt MOS på grund af den enorme strøm.

Hvad er forskellen mellem off-line konverterens og DC-DC-konverter?Lagt efter 24 minutter:en blød start kredsløb er, når du ønsker at gå videre fra en DC-niveau til et langt højere niveau, hvis du gør det øjeblikkeligt, den nuværende i din switch (MOS), vil blive for høj og kan brænde det, en blød start justere arbejdscyklus til at begynde gradvist.
Lad sige impedansen af produktionen kredsløb er bare simpelt som en transformer, en diode en kondensator, og alle andre elementer af feedback er ideelle.Fra 0 til 180 grad, vi har, og RLC kredsløb.Vi antager, at det at skifte frekvens er 40KHz impedansen af produktionen kredsløb er givet ved

rootsquared (R ^ 2 X ^ 2)
hvor R er modstand af transformatoren
og X er | XL-XC |

lad sige induktans af transformatoren er 30uH, den kondensator er 100uF og modstand omkring 0,1 Ohm, vi så nå frem til en værdi i nærheden af 1,15 Ohm

Så hvis du starter (0V) til et output spænding på 12V det
er 12 AMP!

Ret mig, er jeg forkert
Jeg ved, at jeg går glip af mange ting som produktion af transformatoren er pusle ikke AC gerne calculeted tidligere og

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back