Deaktiveret administrationskonsollen og Guest Konti i XP Professional!

J

justcatty

Guest
Jeg fejlagtigt handicappede administrationskonsollen og Guest konti i XP Professional og nu, når du starter op på computer,
er det ikke give dig nogen login valgmuligheder.Er der nogen, der ved, hvordan man kan købe pass?Jeg har brugt F8 tilgang, og jeg kan ikke få det til at virke.Jeg har selv prøvet at geninstallere XP og det ser ud til at indlæse bag login i skærmen.Nr. admin password nogensinde sæt, så jeg har ikke noget at komme sig.Virkelig har brug for hjælp.Thanks, Cat

Forsøger du at logge ind på computeren?
eller du vil gendanne din admin filer?

Hvordan kan du deaktivere admin mulighed?
computeren sørger for der er altid en admin bruger i betragtning.

hvis der ikke er nogen adgangskode:

for bruger: Administrator
password:

forlade adgangskode tomt.
jeg
eller hvad gør computeren vise dig, når du tænder den?

Jeg slået alle brugerkonti herunder Administrator så nu, når jeg starte op den kommer op det ikke giver en konto for mig til at klikke på den.Det er blank i højre side.Jeg har ingen brugerkonti rådighed.

Jeg kan klikke Ctrl Alt del og det giver mig administratorkonto men forlader adgangskode blank virker ikke.Intet fungerer.

Jeg tror, der er en konto tilbage med administrationskonsollen privilegier.Du har måske lige har glemt adgangskoden.

1 - Hvis du kun har brug for dine filer,
skal du bruge en linux live cd, ændre adgang privilegier og kopiere dine filer til en anden harddisk.Du er nødt til at montere drev.

2 - Hvis du virkelig ønsker, at computer, hente den ultimative boot cd, og jeg tror der er en nulstilling af adgangskoden udnyttelighed på disken.den går ind i registreringsdatabasen, og det fjerner adgangskoden.Jeg er ikke sikker på hvilket program, men du kan prøve dem alle.

Har du prøve at bruge de sidste Admin brugernavn og en tom adgangskode?
Når du forsøger at geninstallere Windows, er du starter op fra cd?
du nødt til at ændre boot valgmuligheder i bios, at tjekke cd først.
held og lykke.

1.Kør regedit
2.Find HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ WindowsNT \ CurrentVersion \ Winlogon
3.Skift værdier parameter AutoAdminLogon fra 1 til 0 eller fjerne parameter
4.reboot

kan han får brug hirens boot cd at bruge regedit på de berørte computer

Enhver WinPE eller BartPE baseret startdisk med forsyningsværker O & O BlueCon, reparationsdiskette Commander, RegdatXP eller lignende.

Du kan være nødt til at nulstille admin password.Bagefter kan du få adgang til kontoen via boot i fejlsikret tilstand.

http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back