Deep Sub Micron Fysiske Design Issues

M

mohdfayez

Guest
Hej, Kan nogen diskutere forskellige emner med dybe submicron Fysisk design og måder at tackle dem ... Besvar venligst

Hej, Dette er næsten smag beder en om at skrive bogen. Deepsubmicron Fysisk design er fuld af spørgsmål, SI, EMI, cross-talk, parasitter, lækage alle korreleret. Hvorfor skriver du ikke specifikt, hvad er de problemer, du står overfor skål Parikshit

Hi, miniaturation induceret fysiske virkninger Wich afhænge af placeringen af ​​Soc. Faktisk forsker i arbejdsstudier begrænsninger som krydstale, elektromigrering, varme, støj, kobling, kører skævt og forsinkelser, højt strømforbrug, stråling. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 23 minutter: [/color] [/size] Hej parikshitkr, Har du en idé om stråling, alfa particals. Hvad betyder disse betyder?

@ Parikshitkr Hi tak for svar .. godt jeg forbereder mig til situationen med hensyn til jobsamtale. Jeg arbejder som P & R Engg, og som sådan jeg har aldrig set stødt på sådanne spørgsmål. Men hvis du bliver spurgt af en fremtrædende person, så hvordan kan jeg svare dem tilbage? Håber du forstår min bekymring? Hvis jeg bliver spurgt under kurset arbejde er du stødt på nogle dybe submikrometer spørgsmål .. Jeg kender alle dem, der ligesom SI, krydstale, parasitter, Coupling kapacitans, lækage, etc. men hvis jeg bliver spurgt, hvordan har du støder på dem, og hvad gjorde du for at tage sig af disse spørgsmål, som jeg måske ikke være i stand til at give en forsvarlig svar. Derfor har brug for hjælp på dette område :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back