Deling af et polynomium af et polynomium Grad 4

M

mariuszprus

Guest
Hej.
I skolen, jeg ikke har megen kontakt med ren matematik, på nettet fandt jeg lignende programmer, men jeg ikke forstår dem, og ikke at være-nok til slutningen af mit program, fordi de fleste delte med binomiale.
Jeg er nødt til at gøre programmet vil dele któy polynomium af grad 11 af polynomium af grad 4, fx (x ^ 4 x 1).Bede wpiswał kun koefficienter 0 eller 1 eller en vis magt, der er der eller ej

Arrays, der anvendes i programmet
int G [11] / / array, der indeholder koefficienterne i polynomiet grad af 11 0 eller 1
int P [] = (1,0,0,1,0);
int W [25] / / array af resultater i form af et polynomium
int R [25] / / table med resten af delingen af et polynomium G [] / P [] i form af et polynomium polynomium;

Kan nogen skrive et simpelt program, der vil gennemføre en sådan funktion?
Med venlig hilsen
 
Sikker på, at en person som kan skrive, men hvad du har gjort i denne retning?måske nogle personlige bidrag?så du har et problem med at skrive kode til at opdele polynomier?Så på Google under mottoet "kløft polynomier?nok til at læse og arrangere algoritme.Som i din programmering?
 
Hvis jeg kunne gøre det, jeg ville hellere nei fatygował i august til at skrive dette emne googlach fundet en masse om programmering, men ingen til udgangen løse mit problem.Jeg che netop gøre det eneste sådanne operationer.Jeg er ikke god til programmering, og jeg er ikke god til matematik, så please help!
 
meget du nogen hjælpe med at skrive dette program, jeg ved ikke, hvordan man kan gennemføre det program, således at resultatet gav mig et polynomium.Jeg er nødt til at gøre for i morgen formiddag, men jeg kan ikke, og internettet kan være lignende programmer, men ikke helt.så please help
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top