Dell Desktop ikke kommer op, bare blinke

S

samoltech

Guest
pls hus, jeg har brug for hjælp .. Jeg arbejder på en Dell OptiPlex skrivebordet, når jeg tænde for den .. det kun blinker, og denne blinkende fortsætter, indtil jeg fjerner magt ... please hvad skal jeg gøre for at rette op på dette. dens den førte magt thats blinke og ikke gå væk selv ved at trykke på power-knappen, indtil jeg fjerner netledningen fra systemet

hvad blinker er den magt førte glødende eller noget har du prøve at genstarte systemet forsøge at se, om ventilatoren lyden er hørbar for dig eller ej

Check suspendere, standby og dvale muligheder i OS og BIOS. Specielt i BIOS power option afsnit, hvis have. Også dette problem er kendt for "Optiplex 990 og 790". Check PSU eller prøv andre PSU. : Wink:

Skift strømkablet, hvis problemet ikke løses, end du bør gå til servicecenter.

det ser ud som problemet er med dine SMPS. godt ... åbne op dine SMPS og kontrollere for eventuelle buler kondensatorer og find ud af alle udgangsspændingerne ligesom +12 V +5 V 3,3

Får du den POST biplyden, når computeren startes? du kan måle spændingerne +12 V, +5 V og +3,3 V ved et ekstra stik med et digitalt multimeter, hvis de er ude af rækkevidde så bedre at erstatte den SMPS strømforsyning

Jeg er nysgerrig ... har du nogensinde får en reel løsning for dette? Hvis det er tilfældet, så lad os vide, hvad der skete.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back