O
onion_li9
Guest
Med over 10-år udenrigshandelsindikatorer erfaring i joint venture-virksomhed i Yulin by beliggende i Guangxi i Kina, er jeg godt på områderne business engelsk, oral, forretningsbreve, forhandling, udenlandske kundes modtagelse og udenrigshandel viden.Tiden er nok på grund af den periode på de enkelte forretningsområder udvikling.Så hvis det er muligt,
vil jeg gerne have et deltidsjob som opfylder krav fra fabrikker eller individuelle som følgende:
1) Business messer viser i hjemmet og i udlandet (ejet pas og erfaring i Guangzhou fair og Frankrig International Levnedsmiddelkomité Udstilling)
2) Besøg på fabrikker sammen med udenlandske kunder til kontrol og busniss diskussion
3) At være en kortsigtet tolk midlertidigt på business-affæren / rejse / turisme
4) Oversætter udenlandske busniess korrespondance
5) publics produkter information på engelsk på nettet
6) Tilbudet udenrigshandelsindikatorer viden
Hvis du er interesseret i nogen af dem, pls kontakte mig på forhånd til min e-mail onionli9 (at) 163.com / MSN: onionli9 (at) hotmail.com / Skype: onion_li9 / celle 86 13768960391.Tak for så vidt angår!
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav
vil jeg gerne have et deltidsjob som opfylder krav fra fabrikker eller individuelle som følgende:
1) Business messer viser i hjemmet og i udlandet (ejet pas og erfaring i Guangzhou fair og Frankrig International Levnedsmiddelkomité Udstilling)
2) Besøg på fabrikker sammen med udenlandske kunder til kontrol og busniss diskussion
3) At være en kortsigtet tolk midlertidigt på business-affæren / rejse / turisme
4) Oversætter udenlandske busniess korrespondance
5) publics produkter information på engelsk på nettet
6) Tilbudet udenrigshandelsindikatorer viden
Hvis du er interesseret i nogen af dem, pls kontakte mig på forhånd til min e-mail onionli9 (at) 163.com / MSN: onionli9 (at) hotmail.com / Skype: onion_li9 / celle 86 13768960391.Tak for så vidt angår!
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav