Den BJT og CMOS-processen

C

chang830

Guest
Hej, jeg desiging et aktivt filter. Jeg har CMOS og BJT proces availble, og de alle har nok ft til at opfylde de bandwicth krav. Jeg spekulerer på, hvilken proces du rådede mig til at bruge? F.eks, fra det punkt lineraity egenskaber, hvoraf den ene er bedre? Tak

for impedans CMOS er nyttig og for høj hastighed skifte BJT er nyttigt BJT er bedre end CMOS i støj udførelsen af ​​kredsløbet, men CMOS er bedre end BJT i ​​integaration Mit råd er at bruge CMOS, men være opmærksom på poler og nulpunkter, mens du udformer filtrere

[Quote = chang830] Hej, jeg desiging et aktivt filter. Jeg har CMOS og BJT proces availble, og de alle har nok ft til at opfylde de bandwicth krav. Jeg spekulerer på, hvilken proces du rådede mig til at bruge? F.eks, fra det punkt lineraity egenskaber, hvoraf den ene er bedre? Tak [/quote] Jeg perfer MOS, hvis du ønsker en høj liearity, kan du bruge Nauta celle som GM at designe en GM-C filter. Lineariteten p1dB kan være så stor som 0 dBm.

Hej, chang830 Ud over de bemærkninger, der allerede gjort Jeg tror valget også bør være baseret på filteret topologi valgte (filter rækkefølge, kaskade design, direkte design, spænding eller aktuelle tilstand, g-C, MOSFET-C, ...) . Sandsynligvis den teknologi bestemmer filteret topologi og vice versa . Det er virkelig ikke nemt at finde den bedste kombination for et specifikt program (som altid vil være en compromize mellem modstridende parametre). Held og lykke, og forhold til dig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back