B
buenos
Guest
hvad der skal til, kan den mest intelligente power supply system?
hvor mange ic-s skal jeg bruge til det?
Does anyone know ic-s, for intelligent strømforsyning systemer?
i de første måneder af det næste år, vil jeg gerne designe en DSP board (måske med en Sortfinnet processor, eller andet), og jeg besluttede, at det bør have en meget intelligent / moderne / professionel Power Management-system.Bare for at udvikle mit design-praksis, en for sjov.Den vil arbejde fra en væg-adapter, så det ikke er nødt til at der er batteri kredsløb.
Jeg tænkte, at det bør have følgende kompetencer:
-multi jernbane (analog video / audio kredsløb, digital DSP / periferiudstyr)
-blød start
-soft on / off
-power sekventering
-forskellige standby / lav effekt tilstande (tænd / sluk periferiudstyr, CPU kerne-spænding skalering, når uret forandring, der kontrolleres af DSP)
-RTC Strøm
-multirail spænding overvågning (signalering og reset, power mislykkes)
-hot-swap (måske, men ikke vigtigt)
-andre ??????????????????
Ok jeg ved, kan det være at gennemføre med 2 LDOs (digital / analog), men det er ikke så professionel.
er der nogen-chip løsning til det?
hvad med notebook-pc'er?hvad ic-s bruger de?
hvor mange ic-s skal jeg bruge til det?
Does anyone know ic-s, for intelligent strømforsyning systemer?
i de første måneder af det næste år, vil jeg gerne designe en DSP board (måske med en Sortfinnet processor, eller andet), og jeg besluttede, at det bør have en meget intelligent / moderne / professionel Power Management-system.Bare for at udvikle mit design-praksis, en for sjov.Den vil arbejde fra en væg-adapter, så det ikke er nødt til at der er batteri kredsløb.
Jeg tænkte, at det bør have følgende kompetencer:
-multi jernbane (analog video / audio kredsløb, digital DSP / periferiudstyr)
-blød start
-soft on / off
-power sekventering
-forskellige standby / lav effekt tilstande (tænd / sluk periferiudstyr, CPU kerne-spænding skalering, når uret forandring, der kontrolleres af DSP)
-RTC Strøm
-multirail spænding overvågning (signalering og reset, power mislykkes)
-hot-swap (måske, men ikke vigtigt)
-andre ??????????????????
Ok jeg ved, kan det være at gennemføre med 2 LDOs (digital / analog), men det er ikke så professionel.
er der nogen-chip løsning til det?
hvad med notebook-pc'er?hvad ic-s bruger de?