der er bedre?

T

Taskuraha

Guest
Jeg har læst bøger mikroelektroniske kredsløb Sedra, Ken martins analoge integrerede kredsløb design og nu jeg vil begynde at læse næste bog.Så der er bedre, og det er godt, hvis tekst er let at læse: valgmuligheder analyse og design af analoge integrerede kredsløb grå eller razavis design af analoge CMOS intgrated kredsløb.Jeg tror, at disse bøger er meget samme slags ....

Jeg tror, du kunne læse Razavi først, da det ville give dig alle de oplysninger, u behov for MOS-design pænt.Selv hvis du ønsker at være grundig i MOS og BJT design begge, kan du læse Gray og Meyer derefter.Sagen er læsning Razavi og derefter Gray og Meyer giver mening og ville virkelig være en fordel, men gør det modsatte ville ikke give meget mening.

Jeg sekunder af den opfattelse, som aryajur
dens den bedst approack at gå med disse bøger på hånden-Nauman

Razavi er bedre til at læse i think .. også sine godt gå med Sedra og smed ..

Razavi vil være god bog til at fortsætte med ...........

Tja ...leme fortælle u m6y erfaring.

Jeg plejede at studere Sedra.Det er virkelig velegnet mig.Så gik jeg om til grå.Jeg fik stak!

Gray's bog er en værdifuld bog, men antager, u har en god forståelse af Semiconductor Physics specielt i de indledende kapitler.

Nu hører jeg, at Razavi ikke påtage sig u at have en sådan baggrundsrapporter viden.

Sedra Smith er en gud bog u kan få en masse viden fra det.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back