Der er ingen modelnavn i CDF på Vsource

J

jing.tutallinn

Guest
Jeg etablerede en spændingskilde model (opkaldt vsrc) baseret på den standard spændingen source-modellen (vsource) i kadence. Jeg vil bruge det i mit Monte Carlo analyse. Men der under ingen modelnavn i CDF på vsource, så min nye model ikke kunne findes ved. Scs fil. når netlist er oprettet, er spændingen kilder i mit kredsløb altid været skabt på grundlag af vsource:. trist: nogen kan hjælpe mig?

Der bør være en primitive (analogLib vsource spøgelse) vist i din analogLib .

tak ja, der er en primitiv opfattelse i min analoglib og jeg bruger symbolet i analoglib. men jeg ønsker at oprette en ny baseret på den, fordi jeg har brug for at simulere min kredsløb med parameter variation af disse spænding kilder ved hjælp af Monte Carlo analyse. Der er ingen modelnavnet tom i CDF af mærket, så jeg kan indtaste mit nye modelnavnet der og min spændingskilde tilfælde vil blive oprettet base på modellen i analoglib. Jeg ønsker, at det skal oprettes baseret på min model.

Jeg synes, det burde virke, hvis du kopierer hele analogLib vsource hierarki (alle nødvendige celle synspunkter som skematiske , symbol, spøgelse ) til dit eget bibliotek , med en andet navn , ville jeg foreslå. Så det bør være muligt at ændre modellen navnet i CDF. Dette fungerer ikke, hvis du bor i analogLib .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back