der har CST Studio Suite 2006 oplevelse?

A

abdoeng

Guest
Hej alle, jeg har problemer med min antenne simulation, systemet ustabilt (S11 ikke overstige -0,00001 db), så enhver person, der har CST Studio Suite erfaring kontakte mig pls tak: cry:

Hej abdoeng Kan du forklare dit design en lille smule mere eller uploade dit kredsløb fil? Regards

hej mr GHz, takket være det første, jeg simulere hele vejen antenne, jeg definere alle elementer og band og meshing, havne, grænse, når jeg starter simulering, der ikke er noget signal formering, her filen pls GHz svar mig, så jeg kan prøve simuleringen

Hej abdoeng jeg simulerede det design, du posteret. Der skete ikke noget problem, jeg vedhæftet dig simulerede timedomain og S11. Jeg gætter på, at det problem, du har, er en af de følgende: - Du har en licens-fil med aktiverede multiprocessor-støtte, men din maskine kun har 1 CPU. I dette tilfælde CST tider volder problemer (dielektrika er forkortet). Løsningen er at gå til 'Transient Problemløser / Specials / Problemløser' og for at fjerne markeringen 'Brug parallelisering op til xxx CPU' - Prøv at sænke den frekvens-intervallet for simulering. I stedet simulere 2-20GHz i én arbejdsgang, kan du opdele det i 2 eller flere gennemkørsler og kombinere resultaterne. (Anyway: Jeg simuleret det i én arbejdsgang) hilsen
47_1171965003.jpg
 img ]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back