der har nogle forslag til DFT af multi_core processor?

L

lixiangku

Guest
Jeg har ingen idé om det, kan nogen give mig nogle råd eller papir? mange tak!

Hej, Kan du fortælle mig, hvilken form for multi-processor, eller uddybe det spørgsmål, du spurgte.

Du kan DFT er som om det ikke var flere kerner, eller hvis de to kerner ikke kommunikere med hinanden sæt en udvalgt lidt et sted og teste hver enkelt separat ... hvis du fortæller os flere detaljer, kan vi hjælpe dig mere ..

Jeg vil gøre nogle DFT af multi_core i flere måneder, så nu er jeg kun ønsker at finde nogle eksempler for at øge min betroelser om det. Jeg vil gerne stille et spørgsmål: hvis der r 16cores i en processor chip, og de er det samme med hinanden. Og stiften er antallet af chip er næsten lig med en enkelt kerne chip. Således (1) for hver kerne er MBIST, kontrol singals: Hvordan til at oversætte dem? (2) Med henblik på at reducere den test tid, jeg håber, at de 16 kerner er bedst at teste på samme tid, men hvordan man indtaste mønstre og output svarene? (3) Hvad mere er, hvis vi vil bruge 65ns teknik, hvilke typer af test skal jeg betale mere opmærksomhed til? at-speed, forsinkelse vej? er den IDDQ test nyttige så godt? Så jeg føler meget forvirret om projektet indtil nu. enhver antydning af Deres vil give mig nogle betroelser. Tusind tak!

Hvis du har 16 identiske kerne uden sammenkoblinger mellem dem, der kan pakkes, er det teknisk muligt at komme ind på præcis samme serielle scannede data i Scan-in input og derefter flette udgangssignaler. hvis noget går galt, vil det være svært at sige, hvor er der problemer. Også, kan du ønsker at undersøge med ATPG mønster kompression, en teknik, der i seneste Synopsys værktøjer, hvor dette fra et par scanning indgange du generere flere interne scanning kæder, der kan hjælpe dig med at reducere den tid på testeren med minimal overhead i form af ekstra logik.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back