design af 2,4 GHz bugte linje

V

vikash_i

Guest
hii guys,
Jeg har designet en slynge linje antenne, men jeg dont kende, hvordan de beregnede bredde, længde og ingen omgange ......
Jeg vil gerne vide, om der er nogen standard design ligninger for beregning af den bredde, længde og ingen af tænder ...
tjek de papirer, som jeg uploadet
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

hej
Jeg har heller ingen idé, men jeg har brug for de papirer du har uploadet.
mange tak

Gå efter en simulator som CST af HFSS.Længden af linjen er lig med en bølgelængde, så givet substrat og linje-tilstand kan du vurdere denne afstand.Så kan du slynger den linje, for at mindske overfladen af resonator, alhtough dette vil reducere antenne effektivitet en smule.

Jeg forsøger at simulere det i ie3d software.i papiret "virkningen af dirigent linje papir", ønsker jeg at vide, beregning af dimensioner og jeg ønsker at er der nogen stelplade bruges, hvis ja, hvad er så dimensioner jordplanet ..

Du er nødt til at 'tune' den dimension i dit simulator.Alle vi har kendt, er den halve bølge drift i en største dimension.

hii guys
tanx for svar .. Jeg har valgt en rektangulær GND fly ...og jeg optimeret det ved hjælp ie3d ...men jeg er ikke at få det nøjagtige resultater som anført i oplægget til design 1 og design 2 (med og uden dirigent line) ...
kan nogen foreslå mig wat at gøre for denne GND fly og fortælle mig, er det nødvendigt at sætte en negativ havn til GND-plan til at fungere som en diffrential havn ...
Jeg sender snap af den struktur, som jeg har gjort i ie3d ...
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back