A
arorashalabh
Guest
Hii alle, har jeg gjort mit ME i Kommunikation Engineering i "December 2007" i sig selv. I øjeblikket arbejder jeg i et VLSI selskab (lille produkt selskab med de vigtigste fokusområde som Analog). Så det er omkring to måneder for mig at arbejde som et Design Engg (analog) i dette selskab. I øjeblikket Jeg fik et tilbud fra en stor virksomhed med en oplagt bedre pakke. Men min betegnelse her, vil være som et "Hardware Ansøgning Engg" [/ b ].....( betyder swtiching fra domænet af et design Engg til et program Engg). At ignorere de spørgsmål, for at få bedre pakke og stor / lille virksomhed, og under hensyntagen vigtigste hensyn til de aspekter af "Fremtidsudsigter og Arbejde domæne "..... Kan nogen foreslå mig, som vil være et bedre valg til at vælge? Jeg dybest set ønsker at kende den fremtidige vækst i begge disse områder .... dvs at arbejde som et design Engg (Analog domæne) eller som en H / w Anvendelse Engg. vil føre til bedre fremtidsudsigter? Tak til alle for at gå gennem denne og (hvis muligt) at give dine forslag også ....!!!!