Design: spænding og jord

S

sty2004

Guest
Hej. Jeg vil gerne vide hvordan man kan designe followings .. Jeg sidder med min lille viden inden for elektronik. Kredsløbet består af to identiske dele. Hver del har en grund og en spændingsforsyning. Når en del har en spændingsforsyning, vil strøm til den anden del, der er til jorden. Det samme for anden side. (Bemærk ikke behov for både spænding samtidigt.) Mange tak.

Jeg er ikke sikker på om jeg helt forstår dit spørgsmål, og hvad du agter at gøre her! Men du kan binde op grunde sammen, jeg går ud fra spændingen kan være forskellige og kan skiftes efter behov, så kan ikke sættes sammen.

venligt forklare tydeligt .... faktisk ... wat u tryin at gøre ... ? wat er de 2 dele ....?

Undskyld jeg skulle gøre det mere klart, at der kun er én ledning, der forbinder to identiske dele (konstruktion, som jeg anmodning). Den firkantede boks i den vedhæftede fil er designet jeg ønsker jer at hjælpe mig. Det er ligesom "udfylde feltet" ..

stadig jeg er ikke så klart, at hvad der er u leder efter dette kredsløb?? Jeg mener, hvad er yr eksakte spørgsmål?

Jeg ønsker at designe et simpelt kredsløb til styring af spænding af puder i en MicroFluidics system (ved hjælp af electrowetting teknik). I første omgang alle klodser (bare nogle stykker af flad kobber, men isoleret) er jordet. Når en af de puder har spændingen strømmen vil gå til andre puder (vandet faldet i mellem vil tjene som en wire), så vandet dråbe vil flytte til puden med højere spænding på grund af potentielle forskelle og electrowetting princip. Dette er hvad jeg vil have

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 12:02 ---------- Forrige post var på 11.: 59 ---------- </span></span>
@ Pravinspidy Jeg ønsker designet til at tilfredsstille begge tilfælde

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back