designe en kontaktor baseret automatiske Transfer Switch

F

ferryjazz

Guest
pls IAM arbejder på en kontaktor baserede auto kraftoverførsel switch. kan jeg få ledningsdiagram og meget mere forklaring på sikringsanlæg mekanisme.

de er to typer af sikringsanlæg via kontaktorer. Den ene er elektrisk og anden er mekanisk. Mekanisk spærring er meget god, og deres er ingen chance for kortslutning. Men elektriske sikringsanlæg er også meget god og nødvendig narre bevis kredsløb. For elektriske sikringsanlæg du har brug for en reserve normalt lukket kontakt på begge kontaktorer, skal Kontaktor-1 A1 forsyning tilsluttes NC kontakt kontaktor-2 og end til at levere, vil samme være for Kontaktor-2 via NC kontakt Kontaktor-1.

tak, men jeg har brug for det skematiske diagram for et enkelt fase elsystemet og mere information om den elektriske interlock

tak, men jeg har brug for det skematiske diagram for et enkelt fase elsystemet og mere information om de elektriske interlock
Vil du venligst give nogle oplysninger om det? Vil du Generator til hovedsiden AC ATS? hvis ja, end give korte beskrivelse her

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back