P
pete_lu
Guest
Når jeg brugt hybrid strøm af dftmax at gøre hierarkisk scanne kompression, de underordnede scanning kæde af sub-design kan ikke søm til toppen.Det rapporterede fejl i preview-tørfilm skridt, at "Core skanne segmenter" alle sub scanne kæde "har DRC krænkelser. Scan Compression integration kan ikke fortsætte."
Men jeg har allerede bekræftet, at alle konfiguration og ur nulstilling af sub design i TOP havde ingen krænkelser gennem simulering.Og jeg gik en gang (med held indsætte scanning) med ingen ændring, jeg ikke kender årsagen.
Og nu kan jeg ikke længere passere preview-tørfilm skridt, jeg spekulerer på, om der er værktøj problem.Er der nogen kender årsagen, eller har de samme erfaringer med mig?
Min dc version er 2008,09-SP2.
På forhånd tak!
Men jeg har allerede bekræftet, at alle konfiguration og ur nulstilling af sub design i TOP havde ingen krænkelser gennem simulering.Og jeg gik en gang (med held indsætte scanning) med ingen ændring, jeg ikke kender årsagen.
Og nu kan jeg ikke længere passere preview-tørfilm skridt, jeg spekulerer på, om der er værktøj problem.Er der nogen kender årsagen, eller har de samme erfaringer med mig?
Min dc version er 2008,09-SP2.
På forhånd tak!