differentialespærret fællessignal

H

harrysmith

Guest
Jeg har et differenstryk output bord baseband (f <20MHz).Hvordan kan jeg visualisere den fælles mode i et spektrum analizer?Kan jeg forbinde direkte indersiden ledere til indvendige af SA og det ydre af SA henholdsvis?Er det virkelig så simpelt?

Tak

Hvis du analyserer kun 1 diff pair, kan dette være en mulighed, skal du sørge for, at analyzer's AC line input jorden ikke interfererer med målingen via sammenkoblingsanordninger til skjoldet af testen fører, er det bedst at have et inddatavindue modul.

Tak.

Når du taler om en diff modul Hvad snakker du om?En kommerciel en?Hvordan kan jeg bygge det?

Tak igen.

Hej,
I de fleste tilfælde er det ikke anbefales at tilslutte en ubalanceret prøveudstyr til en afbalanceret output.
Der er tre muligheder:
1) Tilslut en belastning modstand fra hver udgang til jorden, og tilslut analyzer om en af belastningen modstande med en høj impedans sonden.
2) Tilslut ubalanceret analysator til den balancerede output med en BALUN (afbalanceret til ubalanceret) transformer.En god kilde til sådanne BALUNS med god båndbredde er:
http://www.northhills-sp.com/
3) Byg en differential forstærker med stor båndbredde, og det vil konvertere afbalanceret signal til ubalanceret en.Nuværende Feedback Forstærkere gerne THS3001 er fremragende for en sådan ansøgning.

Jamen det er ikke meget healty, men hvis du kun har en balanceret output til at måle, så kan du indstille Spectrum Analyser input til en vis kassebeholdning mode og gå om dine busyness.Naturligvis skal du sørge for, at ingen strøm grunde deles mellem kilde og instrumentet.

den nemme løsning er at montere et skifte mellem Jorden til analysatoren og forbindelsen til stikket

og blot flyde analysatoren

Jeg har altid fjerne jord og foderstoffer til jorden via en optocoupler og isolere via en eld denne måde bænken flåd, men stadig er iboende

så ingen reelle problemer med leekage

skidt for RF over 1kW bit bit tænderne på en effekt op tx

med klamre men for lav effekt og test jeg bruger denne metode til at slippe af jordens image pullogså se på dit arbejdsbord kan det være en statisk sikker ledende antal

radioer dont ligesom dette heller ikke RF

godt for CPU og statiske

så brug et kvadrat med tæppe ...at sidde enheden test på .....for <20 MHz et par omgange af sølv belagte køreledningen på en kamp
og en pickup er handy sted en 33pf var cap tværs 8t ,315 mm wire diameter og ca 10 mm dia og slutte i serie med den kamp, og den inderste kerne af en sonde bly fra analyzer
Sidst redigeret af sick_man den
30. juli 2002 5:02; redigeret 1 gang i den samlede

"at slippe af jordens image pull"

Hvad er "jordens image pull" ...
Kan nogen pls afklare, med nogle udarbejdelsen ..?..

Thanks in advance ...

i et spektrum analysator som med mange anvendelsesområder

de er jordforbindes, men ikke koblet

snarere gnded ved chasis

når du tilslutter enhver form for oscilator, der bruger en PSU, der var 12 eller 13 V fra en PSU også tilsluttet jord

dette kan forårsage en jordarters loop
med de respektive enhed chasis alle bliver jordforbindes direkte
og enheden undertest er Jorden flydende

gnding eller via jorden den negative jernbane er en dårlig idé
fordi du ender bloing ting op med - af sonden kortslutning til 12 v PSU etc etc

så alting flyder, men er koblet
er den bedste kvalitet billederne? spørger ikke en TV-antenne oprette forbindelse til den ydre af lokke-kabel direkte til chassis ja og nej

ja i nyere tv-apparater, hvor der er et stort PSU etape med koblet GND
og ingen i ældre sæt, hvor masser af ingeniører slå dem ihjel selfs kortslutning sonder til en levende chassis
fordi omfanget \ variacs etc er direkte forbundet til fælles jord (meget dangerious i mit lært udtalelse, og jeg har nogle brænder hul bevise det)du får en spænding diferential, der forårsager en dc skift i analysatoren display
som andre brugere magt op og ned omkring dig

esp på 20 eller færre MHz, som er meget irriterende
i sympati med timebases af flere enheder, der kører på samme bænk eller punkt i cicuit (hovedbrandledninger stik)og derfor er et reelt problem

som destortion kan creap i sarte pic op operationer som beskrevet ovenfor

Jeg blev kaldt fra det emne, før jeg kunne Finsk

tak for at bedemen jeg vil også overveje på pad dæmperen på linje
3 res 100 RT 50 R 50 R

harrysmith wrote:

Jeg har et differenstryk output bord baseband (f <20MHz).
Hvordan kan jeg visualisere den fælles mode i et spektrum analizer?
Kan jeg forbinde direkte indersiden ledere til indvendige af SA og det ydre af SA henholdsvis?
Er det virkelig så simpelt?Tak

ikke direkte forbinde - sætte en 1k mellem differenstryk udgange normeret til den mængde energi, du kan give.så bare tag på toppen eller bunden for fælles mode, tag på tværs modstand for diff tilstand.Det lyder som om du forsøger at bevise, at du har lidt at ingen fælles mode spektrum?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back