Differentialligninger Manual Request

V

vermuz

Guest
Nogen du uploade manuel af differentialligninger med Boundary-Value Problemer af Dennis G. Zill, Michael R. Cullen Jeg vil virkelig sætte pris på det. Jeg har løsningerne af Boyce Diprima, men de er en del af bogen, men jeg er nødt til at bruge Dennis G Zill `s tekst, og jeg vil virkelig brug for hjælp til at erhverve løsninger til denne bog. Jeg vil være meget taknemmelige. Ser frem til en positiv respons.

[Quote = vermuz] Jeg har løsningerne af Boyce Diprima ...[/quote] Hej! Jeg er selvlærende diff. equeations (Jeg tog en klasse for 7 år siden, men glemt alt nu) ved hjælp af Boyce $ DiPrima. Men jeg har ikke løsninger. Kunne du, bedes du sende dem? Tak!

Hej .. først og fremmest: undskyld .. I dont hav wat ur lookin for: S om de løsninger, u har: er, at den studerende eller instruktør løsninger manual??? wat udgave er det? 7. eller 8.? plz pm mig asap cuze Jeg HAV været på jagt i Instructor manualen for lang tid ... og jeg har brug for det i min "Matematik 4" Selvfølgelig 10x 4 ur hjælp / / /

Jeg ønsker Solution Manual of Zill og Cullen, men i 3. udgave, der er "differentialligninger med randværdiproblemer"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back