diffrence mellem designværktøjer

K

krishnakekula

Guest
Hej,

Jeg har nogle tvivl om designværktøjer.kan nogen fortælle mig, hvad er forskellene mellem de forskellige desigining værktøjer (dvs.) candance, PSpice, hspice, spectre.which ene er god til en bestemt area.how de er bedre end andre desigining tools.can nogen forklare deres drage ryggen og deres fordele sammenlignende med andre værktøjer.

tak

PSpice, hspice, spøgelse er analog simuleringsværktøjer.
PSpice er enklere end hspice.
spøgelse er candance's værktøj.

Hej,

tak u fro ur information, kunne u afgøre mig hvor den ene er bedre for en bestemt area.suppose jeg ville gerne designe en PLL.now im benytter cadenceAMS (analog Blandet Signal), er det give samme resultat, hvis jeg bruger PSpice, hspice, spøgelse værktøjer.hvordan de er bedre end andre.

Jeg mener, hvad u ønsker at vide er ikke meget elektrisk ting ...
Nå software er at evaluere af mange forskellige aspekter.Pålideligheden af det, hvordan brugervenlig, hvor meget anvendelsesområde er omfattet, hvordan præcis er det, og som er den nyeste teknologi.

Opsummering alle, hver kredsløb designer ønskede en hurtig simuleringsværktøjer, let at bruge, nem at manipulere data og parameter, indeholder den nyeste teknologi som BSIM4 parametre og sidst men ikke mindst bør det være let at bruge ...

Men normalt er det svært at få alle disse i én pakke ..

p / s: De skal betale design automayion fyre større løn i gæst

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back