Digital Camera ikke fungerer som havvand spildt

X

xtcx

Guest
Hej venner, mit digitalkamera fra Samsung for nylig fik repareret, da vi legede tæt ved kysten, når en stor bølge ramte os. Lignede par dråber vand spildt. Jeg fjernede batterier og prøvede rengøring på toppen. Så jeg renset batteripolerne og hukommelseskort. Senere, da jeg vendte mig om igen, det sagde hukommelseskort fejl. Jeg så fjernet det. igen er jeg tændt og for nogle 3 minutter det gjorde godt med internet hukommelse. Så en klar hvid skærm vises, og ingen knapper reagerede, og så kameraet var død. Intet nogensinde bedre næste gang. Hvad skal jeg gøre?. Det har været omkring en måned nu. Vandet kunne have nu rustne bestyrelser?. Vil servicecenter for Samsung acceptere det?. Det har 8 måneders garanti. Nogen tips?.

Jeg er bange for, at kortslot vand er det værste for elektronisk i kombination af strømforsyning. Du bør ikke tilslutte strømforsyningen, før du åbner kameraet, du rengør bestyrelserne i 95% alkohol, og du tør alt. Desværre på grund af cappiliar effekter vandet kan trænge ind i de små steder, og det er svært at blive fjernet derfra. Jeg vil anbefale dig at bringe kameraet i den service, men du har små chancer for at få det til at virke som før.

først gå til servicecenter for Samsung. hvis de ikke acceptere i garantien. så er du nødt til at prøve dig selv åbne og rene, som luben111 sige. og tør pcb med varm luft værktøj eller hårtørrer med omhu. også check-rense alle stik og flex belt.then Chek spænding batteri sti for kortslutning. hvis der ikke er nogen kortslutning derefter prøve at tænde med fuldt opladet batteri. Forsøg ikke at oplade batteriet med dette kamera. for at forhindre mere damadge. WBR

er der ingen måde de accepterer garanti - kortslot vand er ikke omfattet af waranty hævder, det er bare ikke en produktionsvirksomhed problem. Waranty dækker kun fejl, der er forårsaget af problemer i produktionen. Selv hvis de indsamler kameraet, når de åbner den, de vil straks informere dig, at det er ude af waranty

er der ingen måde de accepterer garanti - kortslot vand er ikke omfattet af waranty hævder, det er bare ikke en produktionsvirksomhed problem. Waranty dækker kun fejl, der er forårsaget af problemer i produktionen. Selv hvis de indsamler kameraet, når de åbner den, de vil straks informere dig om, at det er ude af waranty
Tja, er det ikke helt faldt i saltvand, men muligvis med på bølgen, når ramte mig hårdere, jeg smed posen med kamera (selvom kameraet var inde i kameraet posen). Og mit ***: trist:, hvis det ikke dækker garantien, så hvad skal jeg gøre?. Og det har været over en måned, og hvordan kan det stadig er vådt?. Hvad gavn for åbning og rengøring nu. Thanks

Nå, når du køber det kamera, du kan forlænge garantien for sager som din, og indtil du ikke brød det med vilje de vil reparere den. Den udvidede garanti er normalt omkring 10-15% af den samlede værdi. Hvis du har fjernet batteriet straks efter vandet var spildt, kan du åbne kameraet og rengør bestyrelserne (i ren alkohol), og der er stor chance for du kan få dem i gang. Men hvis der var strøm i mere end 2 til 5 minutter med solty vandet inde er jeg bange for tingene bliver virkelig alvorligt. Sandsynligvis skal du acceptere tanken om, at kameraet er tabt, nu kan du arbejde hårdt og få en ny

Tja, når du køber det kamera, du kan forlænge garantien for sager som din, og indtil du ikke brød det med vilje de vil reparere den. Den udvidede garanti er normalt omkring 10-15% af den samlede værdi. Hvis du har fjernet batteriet straks efter vandet var spildt, kan du åbne kameraet og rengør bestyrelserne (i ren alkohol), og der er stor chance for du kan få dem i gang. Men hvis der var strøm i mere end 2 til 5 minutter med solty vandet inde er jeg bange for tingene bliver virkelig alvorligt. Sandsynligvis skal du acceptere tanken om, at kameraet er tabt, nu kan du arbejde hårdt og få en ny
Lyder en forfærdelig nyhed .... svært at fordøje,: cry: men ligner ingen andre gå. Jeg ville være mere forsigtige næste gang når jeg kommer tæt på havet eller saltvand ... Thanks Luben

et godt råd. Indtil du har hængende rundt om i dette forum betyder det, at du er interesseret i teknik. Virkeligheden er, at reparationen vil koste 30-40% fra kameraet værdi, chancen for kameraet at begynde at arbejde alene er minimal og at få waranty dækning er også tvivlsomt. Så du kan åbne den og lære mange ting, kan du også prøve at rense den i alkohol og tør det (og der er mindre chance for det vil begynde at arbejde). Jeg mente - i stedet for at smide det væk bruge den i uddannelsesøjemed. Drej demerit i fortjeneste

Nu har du intet at tabe, bare åbne kameraet systematisk, almindelig stjerne skruetrækker skal gøre arbejdet. Og sætte bestyrelsen i en skål på 99% alkohol for at hjælpe absorbere urenheder i vandet ud. Så få en stærk brissel tandbørste og krat brættet med alkohol. Lad det for 1 dag til tørre naturligt en gang mere - så fingre krydse den kan arbejde. Skulle ikke koste dig noget at prøve. : Grin:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back