Digital Equalizer Implementering

C

crono376

Guest
Jeg har brug for at gennemføre digital equalizer, til audio formål, bas, mellem og diskant kontrol. Jeg har tænkt mig at bruge PIC MCU og CCS. Jeg har brug for en enkel måde at realisere det? På forhånd tak

kan du finde en traditionel Equalizer, skal du bruge digital modstand til at erstatte det justerer modstand, og brug derefter pic at styre dette digitale modstand.

Jeg har brug for digital implementering, som FIR o IIR Thanks

Hvis det skal være microcontroller baseret, thenchoose Philips TEA6330T og TEA 6360. Uden Microcontroller, brug TAS3002 fra Texas. Dette er en digital lyd processor. Jeg er ved at færdiggøre en trainet bord for denne ene. Hvis du har brug for høje ende, Gå til SigmaDSP fra Analog Devices. Jeg er ved at færdiggøre en trainet bord for denne ene også. bimbla.

Check også med National Semiconductors er der en ansøgning om en digital audio equalizer, er du nødt til at gøre en søgning på deres websted. Tornado

Jeg tror, du kan søge på hjemmesiden ti.com i link: applycation eller eksempler. I dette websted, er der en traditionel digital equalizer, der er gennemføre af filtre i DSP chip, men du kan ændre det for dig PIC. Med venlig hilsen

Jeg har implementeret et digitalt delefilter med IIR filtre og Analog Devices ad1954 chips. have et kig på den foreslåede FIR filtre i VA er ganske kort for noget godt udligning. i et andet projekt, jeg brugte en SHARC processor til udligning og crossover. Det tilbyder floatingpoint beregning og er lettere at håndtere ... achimek

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back