Digital IF Receiver

C

Circuit_seller

Guest
Hej

Jeg er at designe et High samplinghastigheden Digital receiver med følgende byggesten:
1-ADC er AD6645 105MSPS 14-bit
2-DDC er GC4016, 100 MSPS 4-CH
3 -...

At udforme en god PCB layout for at nå de krævede specifikationer for ADC besluttede jeg at bruge PSD at simulere denne Mixed-Mode bord.
Desværre er jeg ikke bekendt med dette software, og jeg synes, det tager for meget at være bekendt med den.
Mit spørgsmål er: Er det muligt at anvende lavere niveau software såsom P * otel at gøre dette job?

Professinal svar er positivt.

Hej,
Siden samplingfrekvensen er store, vil du løbe ind i problemer, hvis den ikke håndteres.
1) Giv designet til en person, der kan gøre det.Du dont er nødt til at lære.
2) Følg grundlæggende regler og gøre det selv.Må ikke simulere.50% chance for at arbejde.
Hope this helps
BRM

Hej

Jeg ønsker at gennemføre den suceesfully.
Please vise vejen til succes.

Hilsen

Hej,
Jeg tror, du ønsker at gennemføre det selv.Så gøre en betydeligt større bord med en betydelig afstand mellem komponenter og følg layout anbefalinger.Også efter det i Google Grupper / elektroda RF afsnit.Du vil få bedre hjælp.
BRM

Det
er en challege at gøre det om høj prøve.yout skal læse varespecifikationen.

Hi brmadhukar

Tak for din rådgiver.men jeg kan ikke finde den gruppe.
Kan du specificere det link?

Hilsen

træde i groups.google.com digital modtager / Software Radio kan du finde mange links.Jeg antager ikke noget problem med elektroda

Hej

Jeg har indsendt et spørgsmål som ovennævnte spørgsmål i nogle af de elektriske grupper af yahoo.men ikke fik noget svar.
Er der nogen i elektroda, der har den slags erfaringer til at hjælpe mig fremskynde designprocessen?

Hilsen

faktisk ikke bekymre dig om det,
skal du vælge en god PCB materiale, så på den første gang bruger et stort bord, så bare prøv det

I designet samme Assy, med samme ADCs og jeg routing med Expedition PCB.

Hi BGA

Er du bruger software til at simulere Signal Integrity, EMC og EMI spørgsmål?
Som bekendt en Digital IF Modtagers består af høj hastighed og følsomme anlaog dele, hvordan jeg kan simulere min stelplade støj for at vælge en god frekvens Center for analoge input til acheivemaximum SNR?

Hilsen

Jeg har ikke fremsat nogen simulation men i ekspeditionen kan du simulere signaler med signal vision.

Hej

Har du held design bestyrelsen for anslået specifikationer?

Hilsen

du kan designe en lab bord at gennemføre nogle funktion og sikre dem arbejde godt, og derefter design whe hele systemet er baseret på ovenstående laboratoriet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back