digital maaleren design

A

azhar FD

Guest
hej

Jeg ønsker at konstruere en digital elektricitet måling meter ved hjælp af strøm og spænding sensorer .. med funktioner, der viser aktuelle enheder, fakturering beløb, også sidste faktureret beløb, enheder
osv.
også jeg ønsker at tilføje en funktion gerne forudbetalingskunder bunden card.to input enheder som i SIM-kortet.

som mikro controller passer bedst til mig i 8051 series.will ED2 være tilgængelige.og kan u guide mig fra hvor jeg kan tage hardware forbindelse vejledning

hilsen

azhar FD wrote:

hej

Jeg ønsker at konstruere en digital elektricitet måling meter ved hjælp af strøm og spænding sensorer .. med funktioner, der viser aktuelle enheder, fakturering beløb, også sidste faktureret beløb, enheder osv., også jeg ønsker at tilføje en funktion gerne forudbetalingskunder bunden card.to input enheder gerne i SIM-kortet.
som mikro controller passer bedst til mig i 8051 series.will ED2 være tilgængelige.
og kan u guide mig fra hvor jeg kan tage hardware forbindelse vejledning.
hilsen

For det nævnte projekt og dets kompleksitet, en PIC eller en AVR micro vil passe bedst muligt til ansøgningen.Men med hensyn til projetc, det ser ud som en professionel projekt og hjælpe on-line for sådanne komplekse applikationer, er ikke muligt, medmindre du selv begynde at designe det samme, og drøfte de problemer, du står overfor med andre venner på forum for løsning.
Hvis nogle andre medlem har allerede gjort et sådant projekt, kan han / hun komme med deres design, for din skyld.Held og lykke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back