Digital oscilloskop Bruger PC-lydkort til Input - GRATIS DL

M

Maverickmax

Guest
Hej Jeg har linket for at downloade digital oscilloskop software - http://polly.phys.msu.su/ ~ zeld / oscill.html Jeg har brug for at vide, hvilke sonde kan jeg købe fra? Så jeg kan sætte det i mit jackstik, og bruge det til at teste min elektroniske kredsløb. På forhånd tak for Maverickmax

Jeg tror, ​​at alle oscilloskoper bruge Coaxialkabler som sonder, på grund af deres afskærmning.

Ja, jeg har brug for en problematisk, der tillader mig at sætte stikket i min pc s stik. Så jeg har brug for at vide, hvor kan jeg købe sonden med jack-stik Maverick Max

Da hyppigheden af ​​foranstaltning ikke er høj, kan du bygge sonderne ved hjælp af enhver koaksialkabel. Den effekt på målingen skal være næsten nul. Et kabel, der anvendes i hovedtelefoner skulle virke fint. Den Hele Constraction kan være en hjemmelavet probe med en masse tollerance i, er forsamling.

Hej Jeg har det samme problem i fact.but jeg vil forsøge at vise u Whats i mit sind, fordi jeg tror, ​​det er temmelig god. i dette billede de hvide sonder er for analoge input, som vi arbejder for og fra bitscope.com hardware.u kan tjekke det out.its trully proffesional design ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back