Digital Sine Wave Power Inverter Design.

A

asit

Guest
Hej alle.

Jeg designer en 1KVA, 12VDC til 220V RMS AC, Sine Wave Digital Power inverter.

Det skal være billigt, Sine Wave (PWM) design med god belastning regulering.Extras gerne pulserende batteriopladning er velkomne.

Nogen forslag?

Nå, designet er forsinket lige nu.Vi har opnået følgende:

1.50 Hz Sine Wave PWM via 90s2313 AVR.
2.Brugte dette som en henvisning til Comparator, og en anden komparator input kom fra Inverter transformer output.
3.Komparator interrupt bruges til at skifte den tilsvarende IC banker til eller fra.Genereret 220 volt.
2.Opnået forordning om resistiv og induktive belastninger.
3.THD af produktionen er <4% for resistive belastninger (lamper) og <10% på den induktive belastninger (Fans).
4.Forordningen er god og hurtig, selv når Fans blev opereret lysdæmper, som koteletter fra den del af sinus.
5.12 volts batterier blev anvendt.
6.samlede udgifter til de komponenter, bortset fra Power Inverter transformer og batterier, er under US $ 15!

Batteriopladning osv. er ikke sket.Projektet blev forsinket i ubestemt tid på grund af engagement i andre store projekter.

Hilsen.

Hej asit,
kunne u give nogle karakteristiske for 1KVA transformer.
Jeg har for nylig fundet en mikrobølgeovn med den knækkede magnetron, men transformeren er ok, og jeg vil gerne benytte denne transformer for et lignende projekt.Alle andre infos er velkommen, hvis u har tid.

br / /
MGF

Nå, vi testet vores design på en 500 VA Inverter transformer med CRGO kerne.Jeg tror, magnetron transformer output omkring 2KV og det vil ikke være egnet til formålet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back