Dipolantenne design 0,7 3 GHz

R

rajkumar3886

Guest
Jeg har brug for hjælp til design af dipol antenne på hyppigheden af 0,7-3 GHz.

Ved at det er et design princip, en dipol er en smalbånd antenne.

Jeg har brug for hjælp til design af dipol antenne på hyppigheden af 0,7-3 GHz
hvis du ønsker design bredt bånd dipolantenne design som sløjfe eller biconical antenne.

hi dipol antenne har smalle bånd egenskaber og jeg tror, mikrostrip dipol aldrig nyttigt for din ansøgning normalt for denne anvendes band spiral eller log periodiske antenne og Vivaldi

hej se dette papir En kompakt Trykt butterfly Antenne til Ultra-Wideband Ansøgninger i europæiske konference 39 på 2009, men det er ikke almindeligt dipol

kan vi designe dette med ADS software, lave u har nogen idé ... svar venligst.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 11:26 --- ------- forrige indlæg var på 11:21 ----------</span></span>
do u har nogen papirer vedrørende ovenstående og også kan vi designe dette ved hjælp af ADS software. .

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 11:28 ---------- Forrige post var på 11:26 ---- ------</span></span>
do u har nogen papirer vedrørende ovenstående og også kan vi designe dette ved hjælp af ADS software ..

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">----- ----- Post tilføjes 11:29 ---------- Forrige post var på 11:28 ----------</span></span>
Har u har nogen papirer for ovenstående spiral eller log periodiske antenne ... og også kan vi designe bruger ADS software

hej jeg har aldrig udviklet antenne med annoncer eller ansoft designer, fordi der ikke er fuld bølge software og ikke 3D, og jeg dont kende hvordan design antenne med dem

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back