direkte omdannelse receiver design i ads.Need hjælpe?

H

haizal

Guest
Jeg skal bruge nogle ideer og bidrage til at impelmet denne receiver på 2,45 GHz ..

Jeg har designet nogle hovedbestanddelen hjælp microstrip linje, som er
antenne, kobling og filter.and hver af dette har været design ved hjælp af ADS.
mens de oscillator og mixer (diode) tages til rådighed marked ..

Mit problem er, hvordan man kan integrere denne komponenter i annoncer, da jeg ikke bruger systemet niveau simulation .. kan nogen hjælpe mig?

et andet problem, hvad er det vigtigt parameter, at jeg kan måle for modtageren .. Jeg kender kun en lille ting om parameter, at jeg er nødt til at måle for harmoniske balance, og jeg & Q graduering.

thanx
-haizal -

u kan integrere alle i denne componet i HB simulering
som jeg tror, at disse modeller fungerer også
se RF system design guide det er meget nyttigt for system simulation

khouly

kære venner ..
er det nok for mig at bruge HB simulering kun for modtageren, at jeg vil være design? eller er det nødvendigt for mig at gøre en anden simulering ved hjælp af kredsløb kuvert simulation?
Jeg blander at vælge både simulation eller ved hjælp af HB simulering kun ..

af den måde, jeg gør dette projekt til mit sidste år projekt .. og lige nok ved at kigge på udførelsen af mit udpeget receiver ..

Et andet problem for mig er .. er det egnet til at integrere antenne og andre komponenter i 1 microstrip bord?Jeg tror, det kan gøres på hardware, men jeg gjorde ikke kende hvor hen til prøve (jeg mener simulere det i annoncer), kan nogen hjælpe mig?

(jeg har glemt noget, jeg tænker på at bruge denne komponenter ved hjælp af kredsløb niveau simulering og ikke systemet niveau simulation, er det muligt?)

hej der

Jeg tænker på u bedre brugt nogle hirerki fra ADS ....det kan hjælpe
Prøv brugt www.agilent.com og finde ud af lab øvelse ........

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back