Dit Komponenter sulotion

S

Seanpkl

Guest
Hej Alle

Tak for din opmærksomhed.Dette er Sean fra HK H & Q Electronics Technology Co,. Ltd.Vi er en uafhængig distributør af IC-komponenter fra HK China.Now, arbejder jeg i sin Shenzhen afdelingskontor.Vores hovedaktivitet er at hjælpe toldvæsenet løse deres mest presserende IC komponenter anmodninger.Med mange års erfaring i at støtte lokale EMS, R & D-centre, er vi meget stærke i STOCK forretning.Der er over 20.000 artikler i vores lager og adgang til 100.000 produkter fra vores Factory Overskydende Invantroy Management Program.I tror, de fleste mennesker i denne klan er ingeniør eller arbejder i Elektronik relateret område.Du kan måske interesseret i vores service og produkt.Vi er stærke i ATMEL, IR, Maxim, TI osv. dele, samt sourcing forældede, udtjente dele.Så hvis du har nogen anmodning, Plz kontakt med mig frit, vil jeg være glad for at være i tjeneste.Vores tilbud vil normalt blive sendt til dig i 4 arbejdstid.Her Belowing er mine kontaktoplysninger:Tlf: 86-755-25012435Mobile :86-13510971011Mail: Sean (at) hqelectronicstech.comMSN: seanpkl (at) hotmail.comWebsite: www.hqelectronicstech.comKontaktperson: SeanThanks & best regards

Sean

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back