DLD projekt hjælp påkrævet

F

faryal

Guest
Jeg har denne liste over projekter, men jeg er at finde nogen måde at implementere en af ​​THES, så nogen kan hjælpe mig til at gøre nogen af ​​disse projekter ..... jeg er nødt til at sende det i nogle dage .... det skal være på universitetsniveau studerendes niveau .. 1. Lagerenheder 2. Integrated Circuits (IC) fremstillingstrin 3. Registre og dens former 4. Digital Stop Watch 5. Finite State Machine (FSM) Model Traffic Signal 6. Digital frekvensmeter 7. Computeren 8. Komparativ analyse af Logic Families 9. Typer af Memories 10. Indføring ASIC 11. Cricket Score Board 12. Firecifret kode Cracker 13. Traffic Light Kontrol Circuit 14. Digitalur 15. ADC & DAC 16. Lommeregner 17. Standard Busser 18. Forstærkeren optimeret signalstyrke generator 19. Digitale Dice Counter 20. Automatisk Trafik Signal Controller 21. Tidsindstillet Bipper 22. Elektroniske Dice 23. Cricket Score Board 24. Digitale Dice med Gæt Sammenligning 25. Digital kalender 26. Programmerbar frekvensdeler Circuit 27. IR-baserede Shooting Spil 28. Digitalur

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back