DLL i Texas-spartan2

W

wolfheart_2001

Guest
hej,
Jeg hørte, at der er DLL kredsløb bygget i den spartanske 2 arkitekturen bruges til at korrigere uret skew, undskyld, hvad betyder det?Jeg så, at det særlige ur ben er forbundet med andre globale buffer's, og også den DLL output forbundet til en global buffer derefter til design, så der clock skew gør DLL eleminate???

Den dedikerede ur input pin sammen med sin korrespondent ur I / O buffer i én ting, og det interne globale ur distribution netto er en anden.De kan tilsluttes direkte eller via DLL.Hvis den er tilsluttet direkte, kan forskellige forsinkelser forekommer mellem forskellige ur redskaber, afhængigt af belastninger.DLL'en hovedformål (når de er tilsluttet) er at sikre en lav skew ur distribution inde i chippen, ved hjælp af interne ur distributionsnet, ved at overvåge produktionen ur med en tilbagemelding input.Kontroller Xilinx Spartan2 databladet, side 20, modul 2.

/ pisoiu

dll-filen vil tage nogen tid for ursignal synkronisering, indtil denne periode "låst" signalet vil ikke være gældende.Når DCM korrigerer duty cycle og fase, vil den låste signalet gøres gældende.

ja, kan DLL fjerne skew mellem pin input ur og interne

register input ur.Den DLL forsinkelse input ur med en hel taktcyklus.

fordi for et ur, at dens version forsinket af en cyklus, vil være samme

som det oprindelige ur.DLL bruge dette princip til at fjerne skew.

venlig hilsenwolfheart_2001 skrev:

hej,

Jeg hørte, at der er DLL kredsløb bygget i den spartanske 2 arkitekturen bruges til at korrigere uret skew, undskyld, hvad betyder det?
Jeg så, at det særlige ur ben er forbundet med andre globale buffer's, og også den DLL output forbundet til en global buffer derefter til design, så der clock skew gør DLL eleminate???

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back