Dog's indgang automatica åbning.

F

fuzzzy

Guest
Hej,

Hvad er efter din mening den bedste mekaniske måde at åbne et panel, som den, der normalt bruges til at lade hunde gå ud af huset?Jeg har brug for en aktuator for at åbne denne type panel.Jeg håber du forstår hvad jeg mener.det er et rektangulært panel fast, men fri til at rotere på toppen.
Jeg kunne godt lide at åbne den med en lineær aktuator, på samme måde, automatiske porte, der normalt åbnes.men jeg tror, det er for exepensive.

kunne du foreslå en billig og enkel måde at gøre det?Thanks a lot.

Dyret dørene normalt er åbnet af dyret.Det er bare en lås, der er fortrydes.

Hvis du er nødt til at levere den strøm, en elektrisk motor skal arbejde.Du kan bruge en low power en med redskaber, så det kan tage lidt tid, men styrken er nok.

Hvis du modvægt døren så vil det tage mindre kraft til at åbne og lukke.

Hej,

Det er ikke korrekt et dyr dør.Jeg siger, at forklare på en enkel måde, hvordan dette aktuator skal arbejde.Kan du give mig nogle råd om ikke dyre produkter du skal bruge til at gøre denne dør åbnes automatisk?

Tak

Som sensorer du kan bruge almindelige kredsløb som IR bevægelse sensorer (simpel sikkerhed sensorer eller fra billige udendørslamper) på begge sider af porten ..
Oven i at du skal bruge en lille smule logik, der kan realiseres ved en lille microcontroller, som vil tage signalet fra sensoren ..åbne porten ..vente et stykke tid ..og lukke porten.
Når din hund kommer tilbage den anden sensor vil få microcontrller at åbne porten ..lad det i ..og lukke porten ..
Som en mekanisme, der åbner / lukker porten jeg ville overveje en orm-gearet små DC / AC motor ..Skønheden i en orm-gearet drev er, at du kan køre det først fra den motoriske side, så ingen bremse eller bedrift mekanisme er påkrævet ..
Hilsen,
IanP

Undskyld, kunne bedes du forklare mig, hvad er en: orm-tilpasset små DC / AC motor

Jeg kender ikke denne form for motor.kunne du give mig nogle eksempler.

Hvor kan jeg finde det?

tak

Her er eksempler på ormen gearkasser:
http://www.escience.ca/genSci/RENDER/8/1038/1086/10278.html
http://www.zimm-austria.com/gb/Produkte/Katalog/Worm% 20gearboxes.pdf
De er ret almindelige, så du ikke skulle have problemer med at finde dem lokalt ..
Rgards,
IanP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back