Doing Multiple Solution kører i HFSS

T

tompson

Guest
Jeg har brug for at køre mange simuleringer på mange forskellige spiral inductor modeller.Min tese er skyldige i en måned, så jeg er også tiden begrænset, og så jeg er nødt til at køre disse simulationer så tæt sammen som muligt.Den ene efter den anden.

Er der nogen, der ved hvordan man starter et kriterium i HFSS at køre løsning passerer den ene efter den anden.Jeg ved, du kan gøre det for forskellige analyse opsætninger i en model, men jeg ønsker at gøre det på tværs af projekter.Jeg kan virkelig ikke råd til at vente mellem løse hver model Tiden er hurtigt løbe tør!

Thanks in advance.

HFSS støtte VB script.Du kan optage og gemme dine enhver operation til en VBS fil.
Derefter skal du åbne den og tilføje dit script såsom åbne et projekt,
kør analyse og lukke projektet og åbne en anden ...

Ovenstående metode kan passer til dine behov.Men jeg foretrækker du henter en Matlab pakkenavn hfssapi
http://www.ittc.ku.edu/ ~ rvc / projekter / hfssapi /.
Det er et sæt af Matlab script, der giver dig mulighed for at opbygge 3D-modeller i HFSS og kør simuleringen og gøre ting med hensyn til HFSS i Matlab.held og lykke.

Leander
Sidst redigeret af Leander den
21. marts 2006 6:52; redigeret 2 gange i alt

Hi, tompson,

HFSSv10 kan hjælpe dig, den har funktion af queque simulering.

Men jeg tror, EM modeling er en langsigtet proces, er det svært at få alting på én måned.

Held og lykke!

Ruri

Undskyld, jeg burde have sagt jeg var benytter HFSS V9.2.Vil du vide, om det
er muligt med denne version.

(Min lab her på skolen om har en licens til 9.2, som er lidt af et smerte)

tompson,

Tja, min metode kan arbejde under HFSS 9.2, bare prøve det.

Hey, Jeg ved ikke, om dit problem er løst eller not.This er, hvad jeg gjorde for at køre simuleringer på tværs af projekter.
Du er nødt til at gå til værktøjer annonce indstille tillade kø valgmulighed.Dens en boks, er du nødt til at tjekke.Derefter kan du klikke på Q-ikonet på værktøjslinjen.Det vil åbne Stack af verserende simuleringer.
Nu blot højreklikke på sweeps du ønsker analyseret og sige analysere.De vil blive føjet til køen.Det vil måske sige, ude af stand til at gemme filen, før simulation eller noget i den retning.
Hope this helps dig.

Hi Tompson
Dette problem er blevet rejst i forum før og et tilfredsstillende svar blev givet vedrørende HFSS version 9.2.Grundlæggende skal du bruges en batchfil.Lav en søgning i dette forum med søgeordet "HFSS simulation køen",
skal du finde den diskussion, jeg taler om.Lagt efter 4 minutter:waveplumber wrote:

Hi Tompson

Dette problem er blevet rejst i forum før og et tilfredsstillende svar blev givet vedrørende HFSS version 9.2.
Grundlæggende skal du bruges en batchfil.
Lav en søgning i dette forum med søgeordet "HFSS simulation køen", skal du finde den diskussion, jeg taler om.

Påmindelse:

Fra HFSS-10-menu:
Vælg Tools / Options / Generelle Valgmulighed
Vælg "Analyse Option"
Vælg "Queue alle simulation"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back