Dokumenter på kaliber DRC og LVS checker

R

rakesh1234

Guest
Hej Alle, Er der nogen legeme, som har dokumentation for claiber DRC og LVS checker du uploade her. Jeg har brug for det haster. På forhånd tak. - Rakesh

her kan du få gratis editor for LVS http://www.mycad.com/02pro/05.html # MyChip
MyChip Undervisningssoftware * lagt (Layout Editor): håndterer op til 10.000 objekter * MyDRC (Design Rule Checker): håndterer op til 10.000 objekter * LayNet (netlist Udvinding og Elektrisk Regel Checker): håndterer op til 10.000 objekter * MyLVS (Layout Ver Skematisk.): LVS op til 500 enheder * CifGds (Database Converter): Stream kun * SchEd (Skematisk Editor): Ingen begrænsning * Logic2SPICE (SPICE netlist Extractor): Uddrag op til 500 enheder

Hej, jeg har et dokument, som er forsynet mine Mentor Graphics. Jeg mener, at denne dok kan hjælpe .. KK

[Quote = kumar_eee] Hej, jeg har et dokument, som er forsynet mine Mentor Graphics. Jeg mener, at denne dok kan hjælpe .. KK [/quote] Hej KK, Kunne jer behage sende dette materiale til min e-mail-ID "pranam.bhagavan @ gmail.com". Tak, Pranam

Der henvises til den vedhæftede fil, som kan bruges som en ordbog for kaliber kommando.

Hej, jeg har et dokument, som er forsynet mine Mentor Graphics. Jeg mener, at denne dok kan hjælpe .. KK
tak :), det virkelig hjælper: roll:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back