Dont bruge sms eller et kort hånd at skrive sprog

C

ckshivaram

Guest
[Size = "2"] [color = "blue"] Kære medlemmer, [/color] [/size] [size = "3"] [color = "red"] For nylig har der været mange tråde fundet hvor brugeren bruge SMS eller korte hånd at skrive beskeder og bruge ufuldstændige ord ... Anmodning alle jer ikke at bruge det, da dette er et internationalt forum, og mange mennesker har svært ved at forstå det .. [/color] [/size] [size = "5"] [color = "green" ] Respekt forum reglerne og få hurtig hjælp [/color] [/size]

Desuden kan hele sætninger være skrevet på mobiltelefoner. Skrevet på min mobiltelefon. Keith

Hvad jeg mente med mit oprindelige pointe er, at EDAboard er en blog, så du skal ikke lade stillinger i åndssvage mobiltelefon forkortelse, som folk gør i SMS-beskeder og Twitter. EDAboard er ikke begrænset til 140 tegn. Hvis du vil stille et spørgsmål, så er du nødt til at være ordrige og give tilstrækkelige detaljer, så vi ikke behøver at gætte, hvad du ønsker for et svar. Vi kan ikke læse dine tanker. Hvis du er for doven til at give nok detaljer, så jeg sikker dælen ikke vil forsøge at give dig et svar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back