DOS emulator

T

techie

Guest
Jeg beklager, hvis dette et forkert sted at skrive dette spørgsmål.

Er der nogen måde jeg kan køre en DOS-program i PalmOS eller PocketPC.Ansøgningen er et lille regnskabs database program er udviklet under FoxPro for dos tilbage i 1995.

tak for eventuelle bemærkninger

Ja jeg har en cassiopea E500 PDA.Og jeg har en dos emulator ..Det fungerer godt i CGA-tilstand.og i tekst ..så hvis din app kræver ikke VGA.det er ok ..Nu jeg ville gerne give tou linket ..men mit batteri døde ..Jeg tror, at det ikke bør være svært at finde på nettet ..Lad mig lave nogle søge ..

Tak.Jeg har en gammel Palm og ønskede at opgradere til noget, der også kunne køre nogle DOS programmer.Hvordan doyou anbefale E500.

Er det køre Pocket PC operativsystem eller Windows CE.Ved ja, er thare nogen forskel mellem de to.

jeg stadig kan lide det, men cpu er kun 150 mhz, og nogle af de nye kører ved 300, og det viser ..Jeg kan godt lide bedre vinde ce systemer som mine.mere end palmer og andre .. jeg køber hos Microsoft Visual Studio er CE kun som $ 20 eller $ 30 bucks, så jeg kan lave min egne programmer. Men som en "hardware GUY" du ender virkelig hurtig forsøger at tilslutte ting til det. .Der er da problemet begynder ..microsoft sælge PLATAFORM Builder til win CE for $ 3000.Og det er den eneste måde at skrive drivere til nye enheder ...SO et stort problem her ..Den anden ting mangler i min PDA er en CF (Compact Flash interface). Det er virkelig gør hele diference i verden .. Du kan tilføje hundredvis af ting ..
Så ..Jeg thinl at jeg vil stadig vil bruge det mere som en organisator for en smule tid /
I mit baghoved jeg har et projekt at lave en mulighed for en PDA ..men jeg bliver nødt til at få en ny maskine med en CF port!

cheers

Er der nogen forskel mellem krympe og PocketPC OS.Jeg spørger, fordi nogle PDA leverandører sælger deres produkter selv, at det kører krympe og nogle siger den kører PocketPC OS.Også jeg vil gerne vide, om Wince ligner i bruger IF til Win98 (etc).Jeg ønsker en PDA med 802,11 Wi-Fi og jeg vil gerne vide om jeg kan finde mit kontor LAN med det.

Jeg ser en masse PDA'er med højere hastigheder og Memory end E500 men næsten samme pris.Hvorfor er det E500 dyrere end HP eller andre PocketPC modeller.

tak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back