D
davyzhu
Guest
Jeg fandt omkonfigurerbare enhed er et varmt forsknings-område, skal nogen FPGA i dag støtte rekonfiguration? Jeg har hørt, at Atmel har en chip kan gøre det arbejde. Tak! Davy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ville du give mig nogle henvisning dynamiske reconfigurfation? cnJeg spekulerer på, hvad du virkelig gerne ville spørge om. Alle SRAM baserede FPGA'er er rekonfigurerbare .... hvis u betød at spørge dynamisk / on the fly omkonfiguration .. Jeg gætter på det er også muligt med nutidens FPGA ..
Den konfiguration bitstream størrelse for Altera FPGA er dokumenteret i enheden datablade, også den maksimale konfiguration klokfrekvensen, så du er i stand til at beregne konfiguration gange.Nej, Altera ® FPGA-enheder understøtter ikke delvis enhed omkonfiguration af SRAM array (CRAM)?. Den FPGA arkitekturen har ikke mulighed for at omkonfigurere en vis del af den konfiguration hukommelse i FPGA uden at forstyrre enhedens funktion i bruger tilstand. Når pulserende nCONFIG at starte enheden omkonfiguration, vil hele enheden blive slettet, og omkonfigureres med den nye konfiguration data. Nogle enhed familier støtte rekonfiguration af særlige funktioner, såsom PLL og transceiver omkonfiguration. Disse muligheder er beskrevet i de respektive enhed håndbog.