DS18B20 Pic assembler kode

W

wp100

Guest
Hej, havde tidligere forgæves forsøgt at kode DS18B20 i PIC assembler. Det synes et så kompliceret rutine for sådan en simpel funktion. Har søgt på internettet efter kode eksempler, men har endnu ikke fundet nogen, der faktisk virker. Håbede bare, hvis nogen derude har en arbejdsgruppe PIC assembler program, de ville være godt nok til at lade mig få en kopi af. Tak.

Hej Fidelis, Mange tak for det link, havde brugt timer på at finde, men har aldrig set dette websted. Dit link til webstedet virker ok, og jeg downloadede filer, der bygger fint og actaully kører i Simulator så føler overbevist om det vil fungere godt, når sensorerne faktisk ankommer. Tak igen!

Jeg har kodet i PIC assembler i fortiden. Men den eneste grund er, fordi jeg var gennemføre en perifer. Jeg havde brug for at have perfekte tider til at interface pic med et tidstro system. Det tog mig en måned af hårdt arbejde. Jeg endte op med en 12 sider lang perfekte arbejder kode. Hvis du ikke har brug for denne type præcision eller Pic du bruger, har nok processorkraft til at behandle design. Brug C kode. Spild ikke din tid. læring noget så kedelig. At når du gør det én gang, vil du aldrig gøre det igen.!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back