dsp perifere for højere samplingfrekvens

L

lincolndsp

Guest
Jeg vil gerne stille dig et spørgsmål om nogle dsp kapaciteter. I bogen "DSP og applikationer med C6713 C6416 DSK" forfatteren siger, at samplingfrekvenser støttet af AIC23 codec er 8, 16, 24, 32, 44,1, 48 og 96 kHz (ved hjælp af DSK6713_AIC23_FREQ_fsKHZ). Men min GSM modulator design med 271 kb / s hastighed med brug af en mellemliggende bærefrekvens, som alle kræver brug af stikprøver frekvens på omkring 3 MHz eller endnu mere. Men hvordan kan det realiseres for at få output signal med en sådan samplingfrekvens. Måske er der en anden måde at indstille samplingsfrekvens? Måske har jeg brug for en form af en perifer til at få sådan en samplingsfrekvens. Venligst hvad kan jeg gøre?

disse codecs kan ikke ptoduce disse frekvenser. så du har brug for en separat A / D konverter, indsat til DSP eksterne bus (I / O-bus, memory bus). Producenter gør ADC'er op til 200MHz ... 1 GHz, tror jeg.

Hvordan kan jeg indstille samplingfrekvensen efter jeg tilføje på en ekstern a / dd / A-konvertere. Jeg mener den rutine i CCS.

normalt, whe bruge en timer afbryder, med samplingfrekvensen. i timeren ISR gør vi en læsning fra ADC, og næste lave en samping kommando, for at starte konverteringen for de næste timer IT. Nogle Bidrag har 2 adresser: en for dataaflæsning, og en for prøven kommando.

Venligst kan du uploade mig nogle praktiske materialer og litteratur om det punkt

vi brugte på universitetet, en dspcard, hvad de (en lærer) designet, og sagde os, at metoden. Jeg kender ikke nogen materialer i sådan noget. Jeg så for lignende ting, men overalt er bare teorethical papirer og bøger. her er en samling projekt for det kort. en littlebit bugy, og du kan ikke bruge, uden at dette kort. Jeg har ikke skematisk om kortet. det er en PC oscilloskop. i szkop.asm, vil du finde nogle ting. i kortet er en TMS320VC5402-100 DSP, og en ADC, op til 1,5 MHz. Jeg kender ikke den type, der, og mere om dette kort. Jeg synes, det er meget simpelt. bare bruge en 3state buschauffør, en adresse dekoder (FPGA, CPLD), og tilslut ADC data linjer, med buschaufføren til DSP eksterne bus hvis. og den adresse dekoder vil kontrollere bussen-DRV, og ADC stikprøvemetode PIN-kode, i en anden adresser tilfælde. denne 2 adresser ting, hvad jeg skrev, er ikke i ADC, men i kortet [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] Jeg prøvede at uploade / vedhæfte en zip-fil, men jeg kan ikke se det.

Hej, er Sidste besked relateret dette emne ses på Oktober 24, 2005. Nu har jeg samme problem. Vil du sige noget til mig))): Med venlig hilsen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back