DSP (TMS320C6711) interfacing OV7620 cmos sensor trug I2C

L

LuCaCoS

Guest
Kunne nogen give mig info om, hvordan du interface en DSP-modul (TMS320C6711) til Omnision OV7620 billedsensoren (CMOS sensor) gennem I2C bus (uden brug af CPLD / FPGA)?

Behøver jeg at skrive C kode for I2C eller er et eksempel kode et sted, at jeg kunne finde og allter for den særlige cmos sensor?

Hej LuCacos,

Jeg har nøjagtig samme projekt som dig!Dens meget svært at finde nogen oplysninger om intefacing af 6711 og 7620.I tror, at vi er nødt til at bruge C til at skrive programmet for I2C bølgeform og gennemføres til 6711 McBSPs ... (Den 6711 har ingen GPIOs right ... ?) Jeg holder jer opdateret, hvis jeg kommer med somthing ...

Venligst, hvis du finder ud af, hvordan du gør dette, så lad mig det vide.
Tak

Folk jeg mene nogen af jer derude kunne hjælpe mig, så jeg gør stillingen igen.

Jeg har dsp tms320c6711 som jeg vil have den til at interface med omnivision's cmos sensor OV7620 som jeg ønsker at kontrollere med I2C bus logik.

Min info:
Jeg ved at jeg er nødt til at gennemføre I2C bus til altera's CPLD flex10K som visse dsp ikke giver I2C knappenåle, da det ikke har fået CPLD inde som TMS320c6713.
Også jeg ved, at jeg vil ændre McBSP at GPIO at forbinde I2C.

Spørgsmålene er:
1.Når 8 2 bits sensor gå på dsp?
2.Hvordan slutter jeg sensor med CPLD?
3.Hvordan slutter jeg CPLD til dsp tms320c6711?

Enhver idé, noget i forbindelse med disse, noget, som ikke synes at have relation kunne noget hjælp.

Så tøv ikke sende noget hjælp .....

Don ikke gøre mere end én tråd til det samme spørgsmål.

Giv links til detaljerede datablade for de dele, du bruger.Måske nogen vil kigge på det for dig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back