dsPIC Programmør

Hej, kan ICD2 Microchip debbuger bruges til at programmere dsPIC chips

Dette er arbejder parallel port PIC programmør, jeg testet på 16F84, 16f876, 16F877, 18f452 og 30f2010 (dsPIC), og det fungerede fantastisk. Jeg har vedhæftet ørn skematiske fil, det bruger winpic800 software skal hardwaren være indstillet som propic2. spørgsmål bedes repliy dette emne nej pm venligst. powered by ARCI

Undskyld, er fil vedhæftet. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 5 minutter: [/color] [/size] Jeg kan ikke vedhæfte filen. Jeg kan ikke forstå, hvad er problemet

Hej. Du kan prøve EPIC programmør med melabs seriel / parralel programmør blød (ver 331beta). \\ Hxxp: / / www.melabs.com/downloads/setup_meprog331beta.exe venlig hilsen.

Hej peterpav, jeg har prøvet denne kombination (EPIC og software, du nævnte), og det synes ikke at arbejde. Da software ikke kan muligvis være kilden til problemet, kunne man bedes du sende den skematik af episke programmør du har, siden den ene jeg brugte synes ikke at være hensigtsmæssige. Thanks.

Jeg har ICD2, faktisk, det er meget godt, jeg bruge det til at programmere næsten PIC microcontroller, omfatter dsPIC, tror jeg, du skal købe det

mikroe.com Det er her du kan købe en programmør og andre demo boards. Det har compilere også. bimbla.

er ikke den spænding i GTP lite hardware til programmering dsPIC for højt, i datablad de siger det kan ikke være over 13,2 V, og med denne skematiske får du 13,5 V

Jeg har brug for en skematisk enkel ... og Workin''... Kender du nogen ===

Jeg har en JDM2. Er det muligt at programmere en dsPIC med det? Thanks. T

Hej venner! Jeg er fra Argentina, og jeg har brug for din hjælp. Jeg arbejder med en dsPIC 30f3013 og jeg har en JDM programmør. Er det muligt at programmere en dsPIC med det? Thanks. min e-mail er leonardo_nievas@hotmail.com tak igen ..

[Quote = leonardoniev] Hej venner! Jeg er fra Argentina, og jeg har brug for din hjælp. Jeg arbejder med en dsPIC 30f3013 og jeg har en JDM programmør. Er det muligt at programmere en dsPIC med det? Thanks. min e-mail er leonardo_nievas (at) hotmail.com tak igen .. [/quote] Hej Leonardo, den dsPIC brug for hans egen strømforsyning, så prøv at bruge en programmør med egen strømforsyning, og det samme for PIC. Spansk: Hola Leonardo Por lo que yo se, para programar un dsPIC, necesitas que este alimentado por su propia Fuente digamos 5 O 3 voltios, fijate en el datablad del PIC que quieres programar, ademas el VPP debe ser 12 en 13 voltios. Saludos de Peru Jose

Spansk: Hola Leonardo Por lo que yo se, para programar un dsPIC, necesitas que este alimentado por su propia Fuente digamos 5 O 3 voltios, fijate en el datablad del PIC que quieres programar, ademas el VPP debe ser 12 en 13 voltios. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 30 minutter: [/color] [/size] Hej Leonardo, den dsPIC brug for hans egen strømforsyning, så prøv at bruge en programmør med egen strømforsyning, og det samme for PIC. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 22 sekunder: [/color] [/size] Hej Leonardo, den dsPIC brug for hans egen strømforsyning, så prøv at bruge en programmør med egen strømforsyning, og det samme for PIC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back