dumt problem, som jeg oprettede

M

manjish

Guest
Hi guys
Jeg accidently faldet en jern søm i en af mine føre syre batterirummet mens jeg var genpåfyldning den med destilleret water.what skal jeg gøre nu .... sin et 12 volt 180 Ah batteri ....... im lidt bekymrede da det er noget nyt batteri hehe [/ b]

er der 2 optionens jeg gætte.
A: Få din sikkerhedsbriller og (plastik tippes isolerede) pincer at få det ud igen.
B: Få din sikkerhedsbriller og se, om batteriet syre spist søm (foretrukne løsning)
Min rådgiver, skal du være carefull med store accu's.
Tag på dit ur, isolere din værktøjer, bare være meget, meget carefull.
Accu's svejset en vagt til mine kolleger arm, han har gjort srerious brande på mit arbejdsbord.
Gør dig selv en tjeneste og ikke prøve lykken.

Ps når en stationær accu og negle ikke kort cellen se, hvis dets accesable, ellers lade det være.
Når det sker kort din celle det virkelig er at komme ud af det, denne shorted celle vil ødelægge din accu.

som walkura pegede-out før, altid bruge sikkerhedsbriller, handsker, og hvis det er muligt, en maske til at dække dit ansigt.gøre dette job i et godt ventileret område, udenfor, eller hvis der ikke kan installere en lille ventilator til batteriet til at fjerne hidrogen, som kan ophobes og forårsage voldsomme eksplosioner.Jeg har en ven, som varetager nogle Scarface fra et forsøg på at reparere en lastbil batteri, H antændes af en gnist og en batterirummet blæste op fuldstændigt, splashig syre overalt.

Også bære din ældste tøj, som du kan smide væk, hvis du drypper syre på dem.Placer batteriet på en overflade, der er billige og du ikke ville blive forstyrret, hvis det er vansiret af syre dråber.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back