DVD-optager NEC NR7700A førte blinkende

Z

Zgoodie

Guest
. Som i det emne, når strømmen optageren ikke reagerer på knap åbning.Det eneste tegn på den blinkende lysdioder ....eller mødte en person med en sådan signaling kan blive beskadiget, hvis det er tilfældet, kan du hjælpe.spænding på pladen på de steder, markeret og målte scalakach er okay, når du forsøger at nulstille deres vigtigste controller

Er sprawdzałeś om szyflada er ikke låst mekanisk.Jeg havde engang en lignende sag, men med RICOCHem 6200 (2x4x2x) efter at have trykket szyflada ikke at rejse, og kun Leda blinker.Ansporing af de blokerede exit.Nok til en knappenål i hullet på szyfladą og tydelig mekanisme.
Pozdrawiam

Skuffen er ikke låst optagere blev efterladt afklædt og motorer cd'er kun holdt sig til disken ...samme bundkort, selv uden tilsluttet motor opfører sig på samme måde (kun blinker LED) når den er tilsluttet til magten oczywiście.naprawde Jeg ved ikke, hvad det kan være,,,,

En flash ikke var en ulykke?Ny firmware?Måske ved det ikke virker.

Jeg vil Uploader nye bios til forfatteren
Det www.cdrinfo.pl der er masser af BIOS finde den rigtige model til din brænder, og upload.
Jeg har ikke engang haft en sag, som optageren ikke virkede som det skulle være og altid til at arbejde efter re-uploade den BIOS.

tak for hjælp ...allerede fundet den rigtige bios for dette udstyr er ikke sjovt at begynde.Jeg vil vide, hvad er konsekvenserne.

Lad mig vide, fordi jeg er meget interesseret i at uploade BIOS

Det er meget simpelt
bare hente en egnet bios for denne model, der optager, du har (kan ikke være en anden, da dette kan beskadige optageren for alle)
Når du har downloadet denne BIOS med www.cdrinfo.pl behovet for at installere det.
Efter upload bios forfatter til at opføre sig underligt, vil det til enhver tid at blinke LED, i dette tilfælde skal genstarte din computer.

Advarsel
Der er forskellige versioner af BIOS til én type af recordere, såsom
Jeg har en Yamaha-optager og 16x8x40x ham er 3 versioner af BIOS på hver optager og gik anderledes (eller ikke visse discs czyatała eller ikke kan åbne klappen:))

stor tak for den støtte fra alle DVD-optager startede begyndelsen ... for selvfølgelig, i taknemmelighed pukty

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back