e eller specman projekt ..?

N

nagraj

Guest
Kan nogen sende nogle nye specman eller e relateret projekt emner at arbejde med ...?Eller nogen nye eller kommende projekt om kontrol ..?

electron_boy wrote:

hvilken slags ....?

indlejret, dsp ...???

hej

Jeg vil sige, at u've at løse reelle problemer, nemlig forsøge at analysere realtime problemer og forsøge at løse i en af de en-metoder ved hjælp af analoge kredsløb, indlejrede systemer, logiske kredsløb osv.

hvis u valgte indlejrede systemer Jeg vil rådgivning og adgang til en realtid problemer som automatisering, kontrol
osv. og interface den indlejrede bord med PC sothat ur projekt vil omfatte både hardware og software.

realtime kontrollerende gerne kontrollere tændrør af ur motorcyklister til bedre resultater i
f.eks kontrollerende brændstofstrømmen ved hjælp gasspjæld svar og det er en virkelig gjort i pulsar (TRICS - gasspjæld lydhøre tændingslåsen system), og i Yamaha.

velkommen til at kontakte mig på min e-mail (farzan_1983 (at) yahoo.co.uk)
farvel

Hi electronic_boy,
Tak for info.Men jeg søger oplysninger om projekterne i verifikation sprog e bruger specman.Så tilsyneladende Jeg søger varme emner som PCI-Express slags ting.Så hvis u know et emne i indlejrede eller DSP eller enhver anden, der er i høj grad vil få tilstedeværelse i markedet.Jeg vil være taknemlig ..

electron_boy wrote:

hejJeg vil sige, at u've at løse reelle problemer, nemlig forsøge at analysere realtime problemer og forsøge at løse i en af de en-metoder ved hjælp af analoge kredsløb, indlejrede systemer, logiske kredsløb osv.hvis u valgte indlejrede systemer Jeg vil rådgivning og adgang til en realtid problemer som automatisering, kontrol osv. og interface den indlejrede bord med PC sothat ur projekt vil omfatte både hardware og software.realtime kontrollerende gerne kontrollere tændrør af ur motorcyklister til bedre resultater i f.eks kontrollerende brændstofstrømmen ved hjælp gasspjæld svar og det er en virkelig gjort i pulsar (TRICS - gasspjæld lydhøre tændingslåsen system), og i Yamaha.velkommen til at kontakte mig på min e-mail (farzan_1983 (at) yahoo.co.uk)

farvel

nogle af de hotstuffs i indlejrede systemer og dsp lige nu er

>> indbygget webserver
>> realtid processsing
>> indlejrede kontrol for robotteknologi og hardcore maskiner
>> RFID

>> realtid billedbehandling for at identificere en person
>> biometrix etc

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back