E-mail-sporing

S

salman100

Guest
Hey, Er der nogen der kom ting på e-mail-sporing ??? tak!

Hvad du mener med e-mail tracking? Du vil have styr det leveret til modtagerne? Eller ønsker at spore, hvad vej den e-mail gå igennem, før nå modtageren?

Du kan spore e-mail ved hjælp af visuelle rute software. for, at u har brug for ip-adresse på afsenderen, som kan fås fra e-mail.

Visual Route viser bare en flot, visuel version af Microsofts tracert funktion (og mange andre-kommandolinjefunktioner) - den rapporterer alle de ip er det passerer igennem til et givet bestemmelsessted. Det er ikke rigtigt 'spore en e-mail', da det viser kun * En mulig rute *. Denne rute er måske ikke blive brugt næste gang, medmindre du sporer meget korte forbindelser. En e-mail kan spores tilbage til sin kilde ved at kigge på header-information. Forudsat, det vil sige, det ikke er blevet forfalsket, og selv da, om jeg ville sende noget, jeg havde ikke lyst sporet, vil jeg bare bruge en internet cafe eller åbne trådløse forbindelse. Som leekk8 sagde, ville det hjælpe at vide præcis, hvad salman100 ønsker at gøre. Det er sagt, Visualware software er meget rart som et stykke legetøj. http://www.visualware.com/internetsecurity/sitemap.html FoxyRick.

Jeg ønsker at spore e-mail fra en placering. Visuel rute software kan være nyttige i denne henseende. tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back