eagle layout til et andet pcb layout

S

sagiraju123

Guest
Hej alle krop 1) Jeg havde et layout i eagle, men jeg nødt til at konvertere dem i enhver anden pcb layout software som allegro, puder, cadstar, Altium, er det muligt, hvis ja fortælle mig, hvordan man gør det andre kloge kan isave det som ASCII-fil og import i andre pcb layout software :-( 2) Jeg havde i alt 3 pcb layout i eagle jeg vil bare vedhæfte dem i en pcb er det muligt, hvis ja, hvordan du gør det kan du hjælpe mig, jeg var i presserende :-( Raju Indien

At skabe et fælles PCB fra to eller flere Eagle PCB kan du blot lukke den skematiske og snittet & paste layout. Men , der vil ødelægge den komponent nummerering fordi Eagle ikke vil lade dig få dublerede referencer. Vejen rundt, der er før du forsøger at flette dem, du bruger ULP copy-silke-screen.ulp . Det vil kopiere silketryk til et andet lag. Det tilføjer 100 til laget nummer som standard, så 21 bliver 121 osv. Du er nødt til at så sørg for at bruge 121 etc i CAM processor til at generere de Gerbers snarere end 21. Keith.

Hej Keith Tak for din replay jeg prøvede det, men jeg er ikke i stand til at gøre det, så kan fortælle mig på enkel måde og også kan jeg vælge hele layout på et tidspunkt og derefter bruge cut er kopi option kan jeg gøre det, og sorry for mit sene svar min der var et problem med mine login detaljer så når tak for at hjælpe mig kan du Gide mig igen :-( Raju Indien [color = "Silver"] [size = 1] ------- --- Indlæg tilsat ved 11:19 ---------- Forrige post var på 11:19 ---------- [/size] [/color] Hej Keith Tak for din replay jeg prøvede det, men jeg er ikke i stand til at gøre det, så kan fortælle mig på enkel måde og også kan jeg vælge hele layout på et tidspunkt og derefter bruge cut er kopi option kan jeg gøre det, og undskyld for mit sene svar min der var et problem med mine login detaljer så når tak for at hjælpe mig kan du Gide mig igen Raju Indien

Ja, du kan vælge hele layout til at kopiere og indsætte, men som jeg forklarede skal du luk den skematiske til at gøre det. Desuden vil det omnummerere silketryk lag, så hvis du ikke ønsker at det skal ske skal du bruge ULP copy-silke-screen.ulp . På hvilket punkt af kopieringen er du sidde fast? Keith.

Hej Keith ja jeg blev hængende i kopien proces at vælge hele skematiske jeg var indstillingen ctrlA her Jeg vedhæfter nogle jpg-filer kan du se dem, når :-( Raju Indien

CTRL-A er ikke en "kopi alle" funktion, medmindre du har programmeret det op til at være. Sikre alle lag er tændt. Vælg "gruppe" - det bør være et ikon, eller skriv GROUP i kommandolinjen og tryk enter. Som standard jeg tror, ​​det er også F12. Markér det område, du vil sige hele pladen. Vælg CUT (saks ikon eller typen CUT). Klik på GO-ikonet (trafiklys øverst). Klik nu på pasta-ikonet (normalt ved siden af ​​saks eller typen pasta), og klik, hvor du ønsker den nye PCB. Dette bør alt gøres efter at have kørt copy_silk_screen.ulp. Du synes at have næsten fik så langt - du skal bare vælge udføre. Keith.

Hej Keith jeg kan kopiere hele bestyrelsen, men jeg var ikke i stand til at indsætte i en anden PCB, var jeg at få nogle fejl, skal du gå gennem den vedhæftede fil en gang :-(

Mit gæt er, at du overskrider den maksimale bord størrelse til den version du har. Hvis du bare forsøger at panelise PCB, bør du være i stand til at gøre det fra Gerbers. Der er gratis programmer til at gøre, at jeg tror, ​​men jeg har aldrig brugt dem. Keith

hi Keith I heart helt tanken Dem for Deres støtte, som du giver for mig, mit problem er jeg forsøger at gøre panelise ijust ønsker at kopiere denne PCB fil til andre PCB-fil, jeg bare ønsker at gøre til PCB layouts ind på en PCB layout: trist: Raju Indien

Hvorfor vil du panelize det? De fleste PCB producenter vil gøre det for dig alligevel - bare spørg. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back