EDA softwarelicens server problem

C

chenliy

Guest
Jeg begyndte EDA softwarelicens server, men min computer viste "lmgrd kører ikke: Kan ikke oprette forbindelse til licens-server (-15,570:111" Connection refused ")".Mit OS er linux AS4.0.Hvad er der sket?Hvorfor er "Kan ikke oprette forbindelse til licens server"?Please help me.Jeg har skrevet "lmstat-a" og moniter viste således:lmstat - Copyright (C) 1989-2002 Globetrotter Software, Inc.
Fleksible License Manager status på lørdag 9/1/2007 22:13
License server status: 1717 (i) 127.0.0.1
Licens file (r) på 127.0.0.1: / home / lychen / Mgc_home / kaliber / license.dat: / home/lychen/cds5141/share/license/license.dat::
lmgrd kører ikke: Kan ikke oprette forbindelse til licens-server (-15,570:111 "Connection refused")
-------------------------------------------------- --------------------------
License server status: 5280 (i) 127.0.0.1
Licens file (r) på 127.0.0.1: / home/lychen/cds5141/share/license/license.dat:
127.0.0.1: license server UP (MASTER) v8.2
Vendor daemon status (on 127.0.0.1):
cdslmd: Kan ikke læse data fra licens server (-16.287)Thanks so much.

Search Globe to nowy pomysł firmy Google na wizualizację wyników wyszukiwań. Są one wyświetlane w postaci słupków na interaktywnym modelu kuli ziemskiej.

Codziennie miliony internautów korzystają z wyszukiwarki internetowej. Pochodzą oni ze wszystkich stron świata, władają różnymi językami. Google udostępnił ciekawy projekt, który ma pomóc nam w wyobrażeniu sobie, jak wielka liczba ludzi...

Read more...

Hej,

Kan du bruge en anden gammel version af cdslmd daemon at prøve igen?

Venlig hilsen,
chyau

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back